Olen 11 vuotias poika ja olen ihastunut yhteen luokkalaiseen tyttöön. En uskalla kertoa hänelle koska pelkään että hän kertoo kaikille luokkalaisille et oon ihastunu häneen ja sit ne kiusaa mua jne. Mitä minun pitäisi tehdä?
Olen ihastunut...
1
134
Vastaukset
Voit vaikka jonkun aikaa kattoo et oisko mitään mahdollisuutta et se tykkäis susta ja jos on nii kerrot, mut jos ei nii yrität vaan päästä yli. Kertomisen voit hoitaa ihan viestillä tai kasvotusten. Ei kannata pelätä, että se kerrois, koska ihastuminen on ihan normaalia. Jos joku kertois mulle et on ihastunu muhun nii en mä siitä kertois kenelläkkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714