Pitää jossain vaiheessa vaihtaa sulanpitokaapeli, Enston läpivientinippa pitää kiristää Suositeltu kiristysmomentti 5 - 7 Nm. Harvalla liikkeeelläkään on sellaista
avonaista 23 mm momenttiavainta.
Näppituntumalla pitäisi vetää... onko hyviä vinkkejä kiristykseen.
(kaupungin vesijosto verkosto) 12m omaa putkea sululta.
10m kaapeli,9w/m. kaapeli ottaa n. 121w 10 vuotta vanha jotenkin itsesäätyvyys on
liukunut.
Sulanapitokaapeli läpivientinippa kiristys
7
184
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kiristät "rannemomenttiin", jos kuulu napsahtava ääni niin sitten käännät puoli kierrosta takaisinpäin.
- Anonyymi
ihan tämä alkaa niinkuin niinkuin suomalaisella foorumilla yleensä, no seuraava varmaan jo vittuilee päin naamaa.
- Anonyymi
Onko se *ittuilua jos ihmetellään mikä into on täällä palstaa aktivoida jos vastaukset löytyy heittämällä Googlella??
- Anonyymi
Minun puolesta sinä voit ihmetellä mitä lystäät ja luultavasti oletkin usean foorumin ihmettelijä.
Minä taas etsin vaihtoehtoa 5-7Nm avo-avaimella varustetulle momentti vääntimelle.
Ensto ei ole vaivautunut ilmoittamaan kiristystä kierroksina niin simppeli asia
mutta kun ei niin ei.- Anonyymi
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta ammattilaisetkin vääntävät nuo vain "rannemomenttiin", ei heilläkään ole mitään "avaruusajan" futuristisia työkaluja.
Sitten vittuiluosuus: UrpÅ olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta ammattilaisetkin vääntävät nuo vain "rannemomenttiin", ei heilläkään ole mitään "avaruusajan" futuristisia työkaluja.
Sitten vittuiluosuus: UrpÅ olet.momenttiavain on melko vanha keksintö 1931 voihan se näyttää avaruusvehkeeltä jos ei sellaista ole ennen nähnyt.
haista ite vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
momenttiavain on melko vanha keksintö 1931 voihan se näyttää avaruusvehkeeltä jos ei sellaista ole ennen nähnyt.
haista ite vaanRannemomenttia on käytetty vuosituhansia ennen momenttiavainta, voihan se olla vaikeakäyttöinen jos on tumpelo ja ei osaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo198642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 21448
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398