Hilimoo uottelen

Anonyymi

Sitä ookeeta Hilimoo kaepaelen, yksinnäen pittäes navettoonki männä, tomeroo emäntee uottelen, siu appuus kaepaelen. Vuan eepä taeja semmosta naesta löötyä tiältä, jok miun avuksein halluu ryhtyä. Vuan eehän sitä koskoon tiiä: suattaa se lämmetäki, tae ollahi lämpeemättä. Mittee mieltä sie Hilima oot?

-Soppeevasi savolaanen Mikey

12

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hilima, hilima, lehemä

• Anonyymi

Hmph. Joko uot käynnä lypsyllä?

• Anonyymi

Rippuu montako päätä on lypsettävänä vai onko iha lihakarjaa ja palakkauksesta yms. tuommosista seikoistahan se työsoppari on kiinni.

• Anonyymi

Iha tavalinen savolaanen pientila o kysseesä, lehemiä ei ou ennee vuan vuohiloisia voip löötyä. Niilä ku o suuremmat vetimet joesta vejellä. Ja voehan se ossoova lypsy- Hilima myös isänteeki aen joskus vähä lypsellä ku sille piälle sattuupi...
        Ja enne kaekkea mie hajen riuskaa ja tomeroo emäntee tallouven kaekkii töehi avuksi ja rinnallae kulukemmaan. Rahhoo miulla ei suuresti ou, vaen isommanlaenen syjän siulle antoo. Ja ehkäpä puol valtakuntooni, eli kymmenise hehtaarie kivisenpuolleista ja köyhöö muata.
        Vielläkö kaapunnien Hilimoja kiinnostoo?
        Kuulemma pohojosen naeset on kovimpia, löötyykö ketteen semmoesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iha tavalinen savolaanen pientila o kysseesä, lehemiä ei ou ennee vuan vuohiloisia voip löötyä. Niilä ku o suuremmat vetimet joesta vejellä. Ja voehan se ossoova lypsy- Hilima myös isänteeki aen joskus vähä lypsellä ku sille piälle sattuupi...
        Ja enne kaekkea mie hajen riuskaa ja tomeroo emäntee tallouven kaekkii töehi avuksi ja rinnallae kulukemmaan. Rahhoo miulla ei suuresti ou, vaen isommanlaenen syjän siulle antoo. Ja ehkäpä puol valtakuntooni, eli kymmenise hehtaarie kivisenpuolleista ja köyhöö muata.
        Vielläkö kaapunnien Hilimoja kiinnostoo?
        Kuulemma pohojosen naeset on kovimpia, löötyykö ketteen semmoesta?

Ei löyvvy!!Vai isäntääki vejellä 😠 turpiin vetelisin ja oikein suurella sydämmellä. Siirryhhä pois tieltä niin minä jatkan työn tekoa. Pelannut oot tieten rahas! Ja ohan se iso ja laajentunu sydän noilla elintappoilla. Jo se on perkele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löyvvy!!Vai isäntääki vejellä 😠 turpiin vetelisin ja oikein suurella sydämmellä. Siirryhhä pois tieltä niin minä jatkan työn tekoa. Pelannut oot tieten rahas! Ja ohan se iso ja laajentunu sydän noilla elintappoilla. Jo se on perkele.

Elä elä, sehä olj vuan sellaesta savolaesta huumorria. Pittee vähä keventee ettee mäne iha surkijaksi ruikutteluksi koko asija. Vuan o se muatilan pito kovvoo hommoo yksinnäe, ja elämähi kylymee ja kovvoo iliman ommoo Hilimoo. Etelleen uottelen etupiässä niitäe pohojolan Hilimoja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä elä, sehä olj vuan sellaesta savolaesta huumorria. Pittee vähä keventee ettee mäne iha surkijaksi ruikutteluksi koko asija. Vuan o se muatilan pito kovvoo hommoo yksinnäe, ja elämähi kylymee ja kovvoo iliman ommoo Hilimoo. Etelleen uottelen etupiässä niitäe pohojolan Hilimoja...

Ei tarvi toistaa, kuulin jo että POHJOLAN Hilimoja ja täkyä koukkuu ja löysää siimaa. Tässä nousee tukka nii pystyy, että minä meen nyt. Heipat!
        Ei ees Karijalaan vaa Savvoo muka pitäs lähtiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi toistaa, kuulin jo että POHJOLAN Hilimoja ja täkyä koukkuu ja löysää siimaa. Tässä nousee tukka nii pystyy, että minä meen nyt. Heipat!

Elä sie hermostu, männöö liikoo ihole tuo huutaminen. Kaekkea piittöö kokkeilla, jottae joskus sentee piäsis ies raatille asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pittee pyytee anteeksi jos mie olen sinnuu jotenki tälläe ketjulla loukanna. Anteeksi, Pohojolan Hilima.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pittee pyytee anteeksi jos mie olen sinnuu jotenki tälläe ketjulla loukanna. Anteeksi, Pohojolan Hilima.

Tottahan toki. Töitähän minä olin vaan hakemassa. On sen verran tuota työmoraalia, ettei minua talon isännät lääpi. Kerran isäntä on muunlaista seuraa hakemassa niin minäpä tästä sitten jatkan matkaani.

• Anonyymi

Soppatykki vai? Kylpyammeesta voi tehdä soppatykin laittaa vaan klapit palamaan ammeen alle. Ja kohta on maukasta soppaa tarjolla. Nam!

• Anonyymi

Ota kymmenen himuli kimulia ähhähhää. 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe