Kyllä herra, rikokset kiinnostaa! Olen jo hakenut kymmenet kerrat perinteiset juoksukaljat. Uuttakin olen kehitellyt rikollisessa mielessäni eli kävin juoksuparturissa, juoksulääkärissä, juoksuhierojalla, juoksuravintolassa, juoksutaksissa, juoksuhuoralla ja juoksuterapiassa ja päivittäiset ruokaostokseni hoidan juoksemalla kassan läpi.. Lisäksi matkustin Helsingistä Merikarvialle juoksubussissa.
Tästä juoksuharrastuksestani on ollut paljon hyötyä, sillä olen laihtunut puolitoista kiloa kahdessa vuodessa. Innostuin tästä jopa niin, että kävin ostamassa kolmensadan juoksukengät.
Toinen ajankohtainen asia, jota maassamme pohditaan on tämä al- Holi. Eli lähetetään sinne ensin lähetyssaarnaaja käännyttämään nämä suomalaiset kristityiksi ja otetaan ne vasta sitten takaisin. Pelastusarmeijakin voisi hoitaa tämän homman mukaansatempaavalla musiikillaan:
https://www.youtube.com/watch?v=BB_kyr38SjM
Sitten kotimaassa käännytetään ne vihervassarilesboiksi, etteivät erottuisi katukuvasta pääkaupunkiseudulla.
Vuoden mukaansatempaavin rikosuutinen tapahtui eilen, kun mies luuli juuttuneensa porraskäytävän kaiteeseen; hän luuli asuvansa siinä talossa ja luuli olleensa alakerran kuvitellussa saunassa. Lisäksi hän uskoi päällänsä olleen kylpytakin.Al- Holilla ei ollut osuutta asiaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006343377.html?ref=rss
Rikokset kiinnostaa/Sekaisin Marinista
7
<50
Vastaukset
Juoksujunassa ja juoksubaarissa.. kerta riitti kumpaakin sorttii.
Niin..tulikin mieleen vielä historiasta että ekaa kertaa kun jouduin esikouluun.. meinasin lähtee juoksee (juoksuesikoulu)pois mutta se päätty portille ja mä potkien ja huutaen opettajan olkapäillä raahattiin sisälle kouluun. En ole koskaan tykännyt kouluista.
Joo päihtyneitä kaikki tyynni al-holien leirillä vähän niiku mankkaall..
- Anonyymi
Mie sain kerran juoksupanoa. Em kerro enämpää mut savossa se oli.
- Anonyymi
Juoksupanoa? Nainen juoksee karkuun ja perässä juoksevan jöpöttävä kikuli kyntää kannasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksupanoa? Nainen juoksee karkuun ja perässä juoksevan jöpöttävä kikuli kyntää kannasta?
Ei see ees jöpöttäny oikeesti. Koita itte juosta täyressä kusistondiksessa, näyttää hyvältä mut ei tunnu miltään tai missään. Sain olla ilman pihanderii. Ei ees säälistä antanu vaik polvillani rukoilin ja vatkasin pippelii.
Aika kylmä nainen.
- Anonyymi
Kuin sitte ratkasit onkelman vai omin käsin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697394Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435064- 953331
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462269- 212125
- 342073
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171837- 381725
- 281721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141663