Onko kyseinen sivusto lopetettu vai omistaja ei ole maksanut palvelimen maksuja. Itsellä jäi harmillisesti selän Tarlovin kystan osalta erääseen henkilöön yhteys ottamatta sivuston sisällä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä? Ei löydy mistään haullakaan.Ei tietenkään ollut mitenkään vlkas paikka mutta hankalissa vaivoissa ihan mielenkiintoista keskustelua piti sisällään.
- Anonyymi
Joo, itsekin sitä ihmetellyt. Sieltä löytyi hyviä keskusteluja eri aiheista, toivottavasti palsta jatkuu vielä.
- Anonyymi
Minä myös olen jäänyt kaipaamaan kyseistä sivustoa. Ainakin tules-osio oli hyvin laadukas. Yritin kysyä asiaa webbihotellin ylläpitäjältä, mutta he eivät anna ulkopuolisille tietoja asiakkaidensa sivustoista. :(
He eivät suostuneet kertomaan, minulle edes sitä, kuka oli Terveyskeskus.netin ylläpitäjä! - Anonyymi
SIVUT AUKI TAAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3851729- 1141266
- 1331255
- 1571197
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh26991- 111862
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.180672- 59651
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i120569- 21563