Niin hullulta kuin se kuulostaakin niin alan olla erittäin vakuuttunut, että tämä on rakkaus mitä tunnen sinua kohtaan.
Olen niin kauan haaveillut sinusta romanttisesti, eroottisesti, henkisesti, fyysisesti mutta tämä kaikki jäänee ikuiseksi salaisuudeksi.
Naiselta naiselle.
Nainen, tän on pakko olla rakkautta
21
752
Vastaukset
- Anonyymi
No mä oon ainakin 200% HETERO!
En tunne mitään vetoa toisiin naisiin. 🤢- Anonyymi
Ei kannattaisi laittaa itseään mihinkään lokeroon 100%, saati 200 %.
Esim. ihmisen seksuaalinen suuntaus on elämän aikana muuttuva käsite, ja tutkimustekin mukaan on todella harvinaista että ihminen on 100% hetero. Eri asia tietenkin miten itseään aivopesee ajattelemaan.
- Anonyymi
Minne päin menee?
- Anonyymi
Helsingissä nämä tunteet.
- Anonyymi
Ravistele itseäsi vielä varmuuden vuoksi ;))
- Anonyymi
Eikait sitä salaisuudeksi kannate jättää jos kumpikin tuntee samoin! ;) :) <3
- Anonyymi
Ei ole minulle ainakaan, koska en kaipaa ketään.
- Anonyymi
Jos noin vahvaa kannattanee kertoa, silläkin uhalla että et saa häntä.
- Anonyymi
Miksi kannattaisi? Jos lähes varmaa on että vain minä tunnen näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kannattaisi? Jos lähes varmaa on että vain minä tunnen näin.
Mistä tiedät? Itse samanlaisessa tilanteessa, Helsingissä ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Itse samanlaisessa tilanteessa, Helsingissä ❤
Tietääkö toinen osapuoli tuntemuksistasi? Tai oletko mitenkään osoittanut tykkäämistäsi tai välittämistä hänelle tai ollut mitenkään aloitteellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö toinen osapuoli tuntemuksistasi? Tai oletko mitenkään osoittanut tykkäämistäsi tai välittämistä hänelle tai ollut mitenkään aloitteellinen?
En kylläkään 😅 tai olen hymyillyt hänelleja kun olemme jossain nähneet hakenut katsekontaktin (kauempaakin) . Ja huomaan häneltä samaa..olen yrittänyt monta kertaa jotain sanoa mutta ei oikein tule tilaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kylläkään 😅 tai olen hymyillyt hänelleja kun olemme jossain nähneet hakenut katsekontaktin (kauempaakin) . Ja huomaan häneltä samaa..olen yrittänyt monta kertaa jotain sanoa mutta ei oikein tule tilaisuutta.
En ole nähnyt häntä pitkään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään häntä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä kuitenkin jonkinlainen yhteys vai katseletteko vain toisianne ?
Missä olette tutustuneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä kuitenkin jonkinlainen yhteys vai katseletteko vain toisianne ?
Missä olette tutustuneet?Työpaikalla. Itse koen että jokin yhteys, mutta hän ei ehkä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla. Itse koen että jokin yhteys, mutta hän ei ehkä..
Miten ette ole nähneet pitkään aikaan jos olette samalla työpaikalla? Milloin näitte viimeksi?
Oletteko mitenkään yhteydessä toisiinne? Muuta kuin katseet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ette ole nähneet pitkään aikaan jos olette samalla työpaikalla? Milloin näitte viimeksi?
Oletteko mitenkään yhteydessä toisiinne? Muuta kuin katseet.Olen kyllä nähnyt päivityäin.. joku MUU vastannut ettei ole nähnyt pitkään aikaan. Vastasin ap.viestiin.
- Anonyymi
Mikset lähesty sitä naista sitten. Kai sen jotenkin saa selville tunteeko samoin.
- Anonyymi
Mutta sä et rakasta itteäs
- Anonyymi
Samat on tuntemukset täällä. En tiedä onko hän edes kiinnostunut. Minä olen sulaa vahaa hänen seurassaan. Hän on niin kaunis. Haluaisin painautua hänen syliinsä, suudella ja hyväillä. Hänen vartalonsa muodot on niin ihanat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43703SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933609Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713322Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311516
- 321471
- 911393
- 151323