Kuinka kauan menee saada lantionpohjan lihakset kuntoon? Entä onko siihen jotain tehokasta keinoa? Olen yhden lapsen äiti ja toinen on tulossa. Pidätysongelmista kärsin kuitenkin jo ennen lapsen syntymää. Inhottaa, kun aamulla lapsi huutaa sängyssä niin ensin kuitenkin tarvii lähteä käymään vessassa ettei tule housuun. Jossain sanottiin, että pitäisi yrittää pidättää mahdollisimman pitkään ja varalta ei saisi käydä vessassa. Mutta pelkään, että jossain vaiheessa on jo liian myöhäistä. Kannattaako siis tämä konsti vai onko se huuhaata? Olisi mukava kuulla kommentteja muilta samasta ongelmasta kärsiviltä ja myös neuvoja. Olen kuullut, että jos pissaamisen voi lopettaa kesken niin sitten on lantionpohjan lihakset kunnossa, minulla sitten ei ilmeisesti ole.
Lantionpohjan lihaksien treenaus
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Lantionpohjan jumppaa varten löytyy netistäkin ohjeita, erilaisia liikkeitä jotka vahvistavat lihaksia.
Se on meidän kaikkien naisten ongelma kun alkaa tulla ikää niin myös kyseiset lihakset heikentyvät jos niitä ei treenaa.
Googletapa ihan vaikka lantionpohjalihakset, tai lantionpohja niin löytyy kyllä infoa.
Keinoja kyllä löytyy ja on kait jonkin verran yksilöllistä mihin tahtiin sitten vahvistuvat. - Anonyymi
Ehkä sillä että yritetään pidättää, on tarkoitus vahvistaa lihaksia. Loputtomiin ei varmaan pystykään tai menee niin tuskaiseksi ettei kannata. Sama juttu sen toisen läven kanssa. Liika pidättely voi tuoda taas vähän toisenlaisia ongelmia. Luulen, että tämä koskee enemmän niitä, joiden pidätyskyky on normaali.
Monisairas - Anonyymi
Miehillekin voi tulla pissankarkaamista. Keskikesällä olin eturauhashöyläys-operaatiossa. Sulkijalihakset kai vaurioituivat. Olen tehnyt lantionseutujumppaa. Toistaiseksi ei juuri tuloksia.
Vaivaan määrätty lääke urologilta aluksi vaikutti; tosin erikoisen väsyttävästi. Hiukan vielä lirahtelee, mutta pärjään nyt ilman vaippoja.
- kake katastrofialasta -
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847