P-ltä - A-lle

Anonyymi

Jos mää laittaisin sulle vielä jonkun viestin niin tykkäisitkö huonoa? Ja en mä sua ole täällä kertaakaan haukkunut, eikä mulla ole syytäkään. Itse olen mikä olen ja sinä olet saanut minut kyllä niin taas syttymään romanttisiin ajatuksiin pitkästä aikaan. Ja pärjään minä. Mut jokun mulla on ja eikä se tarvi olla sinä ja ehkä ei kukaan muukaan. Toisaalta mä vielä toivoisin, että tässä elämässä...?? Tunteita mulla on ja joskus ne haluaa niin ulos, Ja munhan pitäisi olla katkera, mutta olenko? Kun lukee nyky juttuja niin mä voin välillä pahoin. En mä mene koskaan siihen ja jokainen on mitä on ja elämä on sitä, että mennään jokainen omilla erikoisuuksillaan.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita viesti,en tykkää huonoa :) t. A

• Anonyymi

Mihin? T. P-mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin? T. P-mies.

Tuo ei oo ap.

• Anonyymi

Tämä P ei tule laittamaan A:lle mitään viestiä tässä elämässä... Asia tuli kerralla selväksi. Aloitus lienee trollausta.

• Anonyymi

No mikä täällä ei ole trollausta?

• Anonyymi

Mitäs persu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs persu?

Pakko oli kääntyä persuks, kun maata johtaa pikkutyttö hallitus. Tulispa jo vaalit.
        T. P-mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko oli kääntyä persuks, kun maata johtaa pikkutyttö hallitus. Tulispa jo vaalit.
        T. P-mies

En kyllä ole mikään persu, suomen politiikka on ollut pelkkää paskaa Lipposen jälkeen.
        T. Toinen P-mies

• Anonyymi

Ootko Peen isä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko Peen isä?

Peen isä on Tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peen isä on Tee.

Onko se varmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. P-mies

Epätoivoon ei pidä ikinä kääntyä Ja pikkutyttö hallitus? Se on nykyään vaikeeta toisille tämä juttu. Oikeestaan mä nautin tästä nyky jutusta. Ennen on kyllä housujen sisältö varmasti ratkaissut eri virkamies ninitykset kuin nykyään. <Ja nyt itketään . Voi ei. Naisia tuolla. T: aloittaja P

• Anonyymi

Mitäs jos aloitteen tekijä onkin sellainen että tosi tilanteessa jännittää toista niin ettei mistään tulekaan mitään tai stressaa asiasta kuitenkin niin ettei oikein tahdo onnistua. Ei se kaikille ole niin helppoa. Perse juttujen kirjoittaminen on ja nimettömänä haukkua palstoilla, Sehän se varsinkin on luusereitten hommia.

• Anonyymi

Mitäs jos se onkin sama Rolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos se onkin sama Rolli.

Mitäs jos sinä oot yksinkertainen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe