Jos mää laittaisin sulle vielä jonkun viestin niin tykkäisitkö huonoa? Ja en mä sua ole täällä kertaakaan haukkunut, eikä mulla ole syytäkään. Itse olen mikä olen ja sinä olet saanut minut kyllä niin taas syttymään romanttisiin ajatuksiin pitkästä aikaan. Ja pärjään minä. Mut jokun mulla on ja eikä se tarvi olla sinä ja ehkä ei kukaan muukaan. Toisaalta mä vielä toivoisin, että tässä elämässä...?? Tunteita mulla on ja joskus ne haluaa niin ulos, Ja munhan pitäisi olla katkera, mutta olenko? Kun lukee nyky juttuja niin mä voin välillä pahoin. En mä mene koskaan siihen ja jokainen on mitä on ja elämä on sitä, että mennään jokainen omilla erikoisuuksillaan.
P-ltä - A-lle
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laita viesti,en tykkää huonoa :) t. A
- Anonyymi
Mihin? T. P-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin? T. P-mies.
Tuo ei oo ap.
- Anonyymi
Tämä P ei tule laittamaan A:lle mitään viestiä tässä elämässä... Asia tuli kerralla selväksi. Aloitus lienee trollausta.
- Anonyymi
No mikä täällä ei ole trollausta?
- Anonyymi
Mitäs persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs persu?
Pakko oli kääntyä persuks, kun maata johtaa pikkutyttö hallitus. Tulispa jo vaalit.
T. P-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko oli kääntyä persuks, kun maata johtaa pikkutyttö hallitus. Tulispa jo vaalit.
T. P-miesEn kyllä ole mikään persu, suomen politiikka on ollut pelkkää paskaa Lipposen jälkeen.
T. Toinen P-mies - Anonyymi
Ootko Peen isä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko Peen isä?
Peen isä on Tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peen isä on Tee.
Onko se varmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. P-miesEpätoivoon ei pidä ikinä kääntyä Ja pikkutyttö hallitus? Se on nykyään vaikeeta toisille tämä juttu. Oikeestaan mä nautin tästä nyky jutusta. Ennen on kyllä housujen sisältö varmasti ratkaissut eri virkamies ninitykset kuin nykyään. <Ja nyt itketään . Voi ei. Naisia tuolla. T: aloittaja P
- Anonyymi
Mitäs jos aloitteen tekijä onkin sellainen että tosi tilanteessa jännittää toista niin ettei mistään tulekaan mitään tai stressaa asiasta kuitenkin niin ettei oikein tahdo onnistua. Ei se kaikille ole niin helppoa. Perse juttujen kirjoittaminen on ja nimettömänä haukkua palstoilla, Sehän se varsinkin on luusereitten hommia.
- Anonyymi
Mitäs jos se onkin sama Rolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos se onkin sama Rolli.
Mitäs jos sinä oot yksinkertainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261