Kaipaatko jatkuvaa ihailua?

Anonyymi

Pystytkö olemaan hetkeäkään yksin ja ilman huomioo?

Entäpä kun arki astuu parisuhteeseen ja kumppanisi ei huomioi enää niin kuin alussa, alatko etsiin ihailua suhteen ulkopuolelta?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

24 h yksin ei tunnu missään ihmiset on kusipäitä

• Anonyymi

Kyllä pystyn.
      Itseasiassa sitä yksinoloakin tarvitsee välillä enkä taas ole muutenkaan sellainen ihmistyyppi, joka tarvitsee huomiota, kehuja, ihailua yms jatkuvaan tai kovin useinkaan.

• Anonyymi

Helposti. Enhän ole nytkään liiemmin saanut huomiota saati kehuja, vaikka suhde on vielä tosi nuori, 2 kk.

• Anonyymi

Suhde on tuore ja täällä sitä jo ollaan etsimässä itseään koskevia kaipausviestejä?

Juu u

• Anonyymi

toki, en oo tyhjäkatseisii kotkalaisii, miä siä

• Anonyymi

Eipä ole vielä tähän päivään mennessä ihailua tullut. Eli en osaa sanoa kuinka pärjäisin jos saisin huomiota.

• Anonyymi

Yleensä ne jotka sitä ei usein saa sitä eniten haluaa ja sitten pissi nousee päähän ja aletaan diivaksi!

Ne joita kehutaan ja ihaillaan usein, tottuvat siihen ja siitä tulee arkinen toiminto kuten vaikka syöminen tai nukkuminen jonka takia sitä ei pidä ihmeellisenä eikä yks kehu saa diivaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ne jotka sitä ei usein saa sitä eniten haluaa ja sitten pissi nousee päähän ja aletaan diivaksi!

Ne joita kehutaan ja ihaillaan usein, tottuvat siihen ja siitä tulee arkinen toiminto kuten vaikka syöminen tai nukkuminen jonka takia sitä ei pidä ihmeellisenä eikä yks kehu saa diivaksi

Kirjoitit tuossa juuri niin kuin asia on.
        Olen itse tullut huomioiduksi niin varhaisesta vaiheesta kun vain muistan, se on kuulunut luonnollisena osana elämääni.
        Vasta murrosiässä ja aikuisena kehumiset ovat alkaneet kyllästyttää, niinkin voi käydä...…….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida olla pelkoa tuollaisesta. Miehet harvoin muuttuu diivaksi.

• Anonyymi

Asiahan ei sinulle vittuakaan kuulu.

• Anonyymi

Ainaski minä olen tavallinen Pulliainen. Jos joku ihailee minkä sille voi

• Anonyymi

Kestän hyvin yksinoloa ja tarvitsenkin sitä. Miesten lähestymisyrityksiä on ollut riesaksi asti. Omanarvontuntoni on hyvä ilman huomiotakin.

• Anonyymi

Jos olisi mulle niin olet todella väärässä, jos kuvittelet mun olevan tollanen. Ensinäkin, vietän ison osan ajasta yksin. Kaipaan paljon omaa aikaa. Enkä oikein pidä ihailusta.

• Anonyymi

Aika sosiaalinen olen kyllä. Tosin tänään en ole vielä jutellut kenenkään kanssa ja eilen tervehdin kaupan kassatätiä. Nyt on tarvinnut omaa aikaa tämä päivä, kun tänäänkin pitäs kaupassa käydä.

• Anonyymi

pystyn - aika hyvin pärjään - kokemusta on jo jokunen hetki elämästä ilman huomioo

• Anonyymi

Vietän suurimman osan ajastani yksin. Tykkään ajatella asioita yksin pimeässä. Luulen että olen vähän pelottava. En halua kuin yhden naisen huomiota ja omana olla ja siihen huomioon tyydyn, jonka häneltä saan. Toivon että paljon mutta vähänkin on oikealta naiselta enemmän kuin tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe