Miksei julkkikset osta Bemareita vaan Mersuja?
- ''Laatu ratkaisee'' -JVG-
- ''Voimaa moottorissa'' -Jare-
- ''Paras ajettavuus'' -Jethro-
Julkkisten autot
10
244
Vastaukset
- Anonyymi
BB-Niko, Teuvo Loman, Siltsu... onhan noita...
- Anonyymi
Nyt pojat on ihan äärimmäisen asian äärellä, hienoa!!
- Anonyymi
" Voimaa moottorissa , paras ajettavuus ,.,,,, ja paras luotettavuus kuten Ingvar Kamprad Ikean perustaja itse uskoi ....80 luvun Volvo 245, muuta autoa hän ei edes ajatellut
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Julkkikset ovat autoasiantuntijoita.
- Anonyymi
Riippuu siitä mistä roikkuu, elikkäs Mesen porukka "tyrkyttää enemmän", että saisivat "pappa profiilin" muutettua NUOREKKAAKSI, BMW pärjää ilman TURHIA JULKIMOITA, mitä nää sit on, no just niitä.
- Anonyymi
Ainoo vaan ettei BMW pärjää tekniikassa alkuunkaan.
Mercedes tekee niin BMW matkii muutaman vuoden päästä saman ja silloin se on jo vanhaa.- Anonyymi
Ja shaisse, se on just toisinpäin, mersu yrittää matkia BMW: n nuorekkuutta, joku f1-menestys ei sitä korvaa, Bemari on vaan edellä, siihen ei lokkiovetkaan auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja shaisse, se on just toisinpäin, mersu yrittää matkia BMW: n nuorekkuutta, joku f1-menestys ei sitä korvaa, Bemari on vaan edellä, siihen ei lokkiovetkaan auta.
Ne lokkiovetkin keksittiin jo 50-luvulla.
Bemarissa nuorekkuutta on ainoastaan ulkonäkö ja siihen se jää.
Itse monta Bemaria ja Mersua omistaneena voin kertoa että Mersu paljon parempi ajaa ja ''järkevän'' jämäkkä alusta ja tekniikka toimii.
Bemari todella kova ajaessa jopa comfortilla ja ohjaus tuntuu keinotekoiselta, äänentoisto surkeaa hintaan nähden ja digitaalisuus jää puolitiehen.
Heti loskakelillä alkaa Bemari varoittamaan ilmanpaineista, takaluukusta sekä ajonvakautuksesta ja kun kuiva keli tulee niin kaikki on kunnossa yhtäkkiä.
Bemari regoi kaasun painallukseenkin hitaasti, herää vasta sekunnin jälkeen.
- Anonyymi
"Miksei julkkikset osta Bemareita vaan Mersuja?"
Miksei sinunlaisesi tavikset osta Maserateja, vaan Toyotoja?..... - Anonyymi
Näin unen jossa mua naitiin peffaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808