Tiedän, että sä et ikinä kävis täällä. Jonnekin mun on silti pakko tämä tunne purkaa.
Miten voi yksi viikko pistää naisen pään näin sekaisin? Miten niiden vanhojen juttujen on mahdollista kolahtaa näin lujaa takaisin? Miten voi tuntua yhtä aikaa niin pahalta kun et ole tässä ja niin hyvältä kun olet taas olemassa? Miksi mun tekee yhtäkkiä mieli huutaa pois ikävääni, vaikka hetki sitten en uhrannut sulle juuri ajatustakaan? Nyt mä vasta tajuan miten järjetön ikävä mulla oli sua. Mahdatko olla tottakaan? Ehkä mä vaan uneksin.
Kiitos, kun pistit sen viesti! Kiitos kun uskalsit! En tiedä oliko se sulle vaikeaa, mutta kiitos kuitenkin. Pohdin nyt, että miksi lähdin silloin pikaistuksissani ja niin lopullisesti. En enää antanut sinulle edes yhtä elonmerkkiä. Vaikka et tainnut niitä kyllä pyytääkään. Tai tiedän minä ja niin tiedät sinäkin, mutta oliko sillä lopulta mitään merkitystä? Se sattui vaan niin lujaa, vaikka olithan sinä siinä osin oikeassakin. Ei tehdä sitä enää toiste ... eihän?
Hirveä ikävä!!!
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
niin...!?
- Anonyymi
täälä ei varsinaisesti tarvii käydä nähdäkseen jonkin viestin. Tänne oi ohjautua googlesta vahingossa tai s24 etusivulta
- Anonyymi
Ei tehdä, jos teet selväksi, että haluat toisin.
- Anonyymi
Reilu viikko sitten ja oli se kesä, mutta ei viime kesä.
- Anonyymi
Milloin sait sen viestin?
Tapahtuiko pikaistuksissa lähtö kesällä? - Anonyymi
Ei tehdä jos nyt olet tosissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857