Hyvät tanssit, minä ainakin menen. Yölintu, Sävel & Jyrki Nurminen, kaikki hyviä.
Ketä lähtee tänään Latosaareen?
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
just joo,tusina yhtyeitä,,,,,
- Anonyymi
Jaa joo siäkös oo se tusinan kolmastoista ( 13 )
Jee peräkammarin Timo ja vesku pääsee taas WC tiloihin vaanimaan kikkeleitä
- Anonyymi
Oink oink...
- Anonyymi
Seinäjokiset taas... Ei viitti sanoa että kommentoi. Seinäjoellakin asuu oikeeta ihimisiä.
Ylistaros, Kouras, Popjoella, melekeen kaikki Nurmooskin.
Lakeuden Risti. Harppi siihen, piikki, Säde 5km. Siinäpä ne seinäjokiset on. Kaikki on muuta.
Ja rahat, Etelä-Pohjanmaan metropolin.
Imuri, käret ylös ja housut alas. Kyllä Seinäjoki kuppaa... Imöö...
On ku syöpä, Seinäjoki. Ameeba. Parasiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868