Siellä räkänokat heittelee bändiä juomilla ja kukaan välitä mitään. Siinä on lounaalla hintaa, kun normaali lippu 29 ja ”vip” 75 euroa, noh ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.
Suurimmat pikkujoulut tosiaan...
6
581
Vastaukset
- Anonyymi
Vain urpo menee sinne ja vain urpo lähettää henkilökuntansa sinne.
- Anonyymi
Taitaa järjestäjät olla oikein Urpo ja Turpo. Näkyy iloliemi maistuvan ihan isolla kädellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa järjestäjät olla oikein Urpo ja Turpo. Näkyy iloliemi maistuvan ihan isolla kädellä.
Ketä ne on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa kyllä, pitäisi järjestäjien selvistäpäin olla eikä kännissä pyöriä, huonoa mainosta.
VIPit taitaa mennä yritysten piikkiin edustuksena
- Anonyymi
bändillä oli tietääkseni taltiointi keikasta menossa lavan suunnalta.saattaa näkyä siinä se nerptaatti joka heitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815