Siellä räkänokat heittelee bändiä juomilla ja kukaan välitä mitään. Siinä on lounaalla hintaa, kun normaali lippu 29 ja ”vip” 75 euroa, noh ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.
Suurimmat pikkujoulut tosiaan...
6
575
Vastaukset
- Anonyymi
Vain urpo menee sinne ja vain urpo lähettää henkilökuntansa sinne.
- Anonyymi
Taitaa järjestäjät olla oikein Urpo ja Turpo. Näkyy iloliemi maistuvan ihan isolla kädellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa järjestäjät olla oikein Urpo ja Turpo. Näkyy iloliemi maistuvan ihan isolla kädellä.
Ketä ne on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa kyllä, pitäisi järjestäjien selvistäpäin olla eikä kännissä pyöriä, huonoa mainosta.
VIPit taitaa mennä yritysten piikkiin edustuksena
- Anonyymi
bändillä oli tietääkseni taltiointi keikasta menossa lavan suunnalta.saattaa näkyä siinä se nerptaatti joka heitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706