Hymy, parta,hiukset,etuhampaat, eleet, kädet ja sormet,hartiat,selkä, silmät, perse,lantio, iho, yhteys, ujous, huumori, katseet, lähellä palloilu, kuiskailu, keskustelu, jännite, uteliaisuus, ehdottomuus, vilpittömyys, nauru,ääni, joskus hölmöt jutut.Yritän selvitä tunnemyrskystä <3 rakastan.
Ikävä sua mies
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
<3 Muuten en tähän osaa ajatuksia jäsentää, oon myyty.
- Anonyymi
yritätkö selviytyä? minä yritän ottaa selvää
ikävä kissaasi, viiksiäsi, rintojesi yläpuolella kuvatodisteen mukaan olevaa nenääsi...
rauhallista illanjatkoa
https://www.youtube.com/watch?v=Ef_4SHKmciE&list=RDEf_4SHKmciE&index=1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yritätkö selviytyä? minä yritän ottaa selvää
ikävä kissaasi, viiksiäsi, rintojesi yläpuolella kuvatodisteen mukaan olevaa nenääsi...
rauhallista illanjatkoa
https://www.youtube.com/watch?v=Ef_4SHKmciE&list=RDEf_4SHKmciE&index=1Mene sinä pois päättömine juttuinesi!
- Anonyymi
Harvinaisen lapsellinen viesti!
- Anonyymi
On kuölä vähän lapsellinen
- Anonyymi
No en tiedä
vain viisaudenhampaat puuttuivat luettelosta😂 - Anonyymi
Et tunnistanut itseäsi? Parempi niin😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunnistanut itseäsi? Parempi niin😉
Tunnistan Joo.
Käyn vieraissa. Sellaisia naisia on joilla on vielä haluja.
Oma vaimoni sanoi jossain vaiheessa ettei häntä ole haluttanut enää vuosiin. No, mitä silloin voi tehdä? Alkaa flirttailemaan ja harrastamaan seksiä esim. nuorempien kanssa koska niiden hormoonit vielä hyrrää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan Joo.
Käyn vieraissa. Sellaisia naisia on joilla on vielä haluja.
Oma vaimoni sanoi jossain vaiheessa ettei häntä ole haluttanut enää vuosiin. No, mitä silloin voi tehdä? Alkaa flirttailemaan ja harrastamaan seksiä esim. nuorempien kanssa koska niiden hormoonit vielä hyrrää.Tää oli kyllä nuorelle miehelle, ei naimisissa olevalle😞
- Anonyymi
Ihmisen anatomian oppitunti.
- Anonyymi
Kokonaisvaltaista rakkautta ...
- Anonyymi
Minä tunnistin. missähän itse olet
- Anonyymi
Minusta tämä oli kaunis viesti, todella ihastunut eikä yhtään lapsellinen.
- Anonyymi
Trolleilta on todella moni viesti tässä aiheessa.
- Anonyymi
Trollhättan.
- Anonyymi
Mikäs etuhampais?
- Anonyymi
Ne on niin ihanan kuumat.
- Anonyymi
Possujen salattu elämä -elokuva dokumentti ennen uutisia, kävelevät kuin ihmisoliot ja uivat kuin koirat. Tuli juuri YLE televisiosta, ennen uutisia.
Tuli tuli kuin bensiini voi palaa.- Anonyymi
Voisin lähteä myös Bahamalle possuksi.
Entä sinä nenävarpaatkin? - Anonyymi
Niillä bensa palaa, joiden kansantalous perustuu fossiilisten polttoaineiden kauppaan ja talous romahtaa ilman sotaa tai terrorismi-iskua.
- Anonyymi
Täällähän minä olen...kaikki tunnarit täsmää. Alahan kirjoittaa txt. ja lähetä tuttuun numeroon.
- Anonyymi
Hitto kun taas tulee ikävä. Voisin heittää nää paperit 😉takkaan, ottaa lasin viiniä ja haaveilla 😊
- Anonyymi
Tee se :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se :)
Voi olla että joku nuori ihminen pahoittais mielensä😉😉😉😉😉😉😉
- Anonyymi
Kyll maar se ole sit varmaa mää.
- Anonyymi
No en oikein usko, vai kaipaako sinua numeroiden ja paperien pyörittelijä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525