Mies, et osaa

Anonyymi

arvostaa minua.
Olet saanut melkoisen kultakimpaleen ja kohtelet minua, kuin halpaa panoa.
Kaikki tapaamiset tapahtuvat silloin, kun sinulle sopii. Lupaat tyhjiä ja et pahemmin kerro, missä liikut.
Herätät suurta epäluottamusta.
Ryhdistäydy tai se on moro!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt luulet rihkama itsestäsi liikoja.

    • Anonyymi

      Mies arvostaa naista joka arvostaa itseään. Nainen sivusta.

      • Anonyymi

        Vahva ihminen arvostaa kaikkia kaikissa tilanteissa, eikä anna alkukantaisten viettien ohjata toimintaa. Pitää nähdä kokonaisuus ja ymmärtää syyt ja seuraukset.


      • Anonyymi

        Arvo kuuluu kaikille. Heikko ihminen lähtee arvottamaan toisia. Tässä on opittavaa itse kullekin.


    • Anonyymi

      Hah! Vai että kultakimpaleen :D

      • Anonyymi

        korppikotka liitelee internetin provot se ostelee, eikö sillä ole elämää, pirullinen tyhjä pää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korppikotka liitelee internetin provot se ostelee, eikö sillä ole elämää, pirullinen tyhjä pää

        Luuleeko joku oikeasti näitä naisen kirjoittamiksi? Vai onko trollin provo vain keino päästä lyttäämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleeko joku oikeasti näitä naisen kirjoittamiksi? Vai onko trollin provo vain keino päästä lyttäämään?

        No minä itseasiassa pikkuisen vittuilin semmoisille luulijoille, jotka ottaa lyttäyksiin osaa, että tämmöinen todellisuuden rakentuminen


    • Anonyymi

      Missä pitäisi sitten olla? Kun ei ole yhteystietoja? En tiedä myöskään paikkaa, jossa hän oleskelee.

    • Anonyymi

      Kuules, aloittaja hyvä. Itse toimin mimmien ja naisten kanssa noin kun olin moraaliton empatiaan kykenemätön pojan rääpäle ja lähes kaikki oli vain hetkellistä nautinnonhalua ilman että koin mitään mitään velvollisuuksia.

      Osa naisoletetuista oli ainakin kasvokkain väitetettynä asian kanssa sinut ja toiset eivät vielä tänä päivänäkään asiaa hyväksy vaan luovat draamaa. Pätee tähän päivään kanssa.

      Jos lähinnä vain paneskelette ja toivot paljon enemmän, niin vakavamman puheen paikka tai reidet kiinni ennen kuin asia on selvä! Siis jos keskusteleminen onnistuu, itse kävin paneskelemassa tuollaisia naisia siihen asti kunnes akka alkoi ilmentää muita aikomuksia. Ja jatkoin seuraavaan naiseen.

      Nääs. En ole kuitenkaan Tampereelta.

      • Anonyymi

        Yök. Mutta kyllä teidän kaltaisia meressä riittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yök. Mutta kyllä teidän kaltaisia meressä riittää...

        No yök. Samanlaisia on naisissa yhtä lailla eli korppi korpin silmää nokkii. Kumpikaan ei ole toistaan parempi jos tinderiä käyttää.

        Niin riittää...


    • Anonyymi

      Ratkaisee isommat asiat, tällä luonteella.

    • Anonyymi

      Olen halvempi, kuin makkara.

    • Anonyymi

      Olenko ilmaissut jossain vaiheessa olevani kiinnostunut? Olen varattu, joten jätä mut rauhaan!

      J

      • Anonyymi

        Mutta eikö tuo sinun mielikuvitusystävä juuri valitellut teidän pikaisia kohtaamisia, miten minusta tuntuu että minuuttihomma varmaan olisikin, että ei kun kattohirsiä laskemaan yksi kaksi jaaha


    • Anonyymi

      Eikö sulla mieshyvä nakki naura ilman että trollaat tämmöistä shettiä on sulla perversiot kyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe