arvostaa minua.
Olet saanut melkoisen kultakimpaleen ja kohtelet minua, kuin halpaa panoa.
Kaikki tapaamiset tapahtuvat silloin, kun sinulle sopii.
Lupaat tyhjiä ja et pahemmin kerro, missä liikut. Viestin voisi heittää tai jopa soittaa.
Herätät suurta epäluottamusta.
En voi koskaan luottaa sinuun.
Kylmetän sydämeni sinua kohtaan ja olet minulle tästä lähin pelkkä pano.
N->M
Mies, et osaa
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko sydämen kylmettää.. kai se on mahollista
- Anonyymi
Kyllä voi sydämen kylmettää. Sinä sen teit.
Kylmettyneen sydämeni ja kaikki tunteeni sinua kohtaan.
Jos on ollut kauan huonossa suhteessa, ei siedä huonoa ja välinpitämätöntä kohtelua uudessa suhteessa.
Jos muutamien viikkojen jälkeen tuntuu tältä, mitä se olisikaan hetken kuluttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ollut kauan huonossa suhteessa, ei siedä huonoa ja välinpitämätöntä kohtelua uudessa suhteessa.
Jos muutamien viikkojen jälkeen tuntuu tältä, mitä se olisikaan hetken kuluttua.Kannattaa sanoa nuo ajatukset myös hänelle. Jos hän ei arvosta, et voi sille mitään. Arvosta itse itseäsi ja pysyttele erossa jos ei muuta tapojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos muutamien viikkojen jälkeen tuntuu tältä, mitä se olisikaan hetken kuluttua.Pommita sen puhelinta niin asia menee paremmin perille kuin täällä koko maailmalle avoimella anonyymillä palstalla. 👍 Et. Tunnistanut. Edellistäkään. Kirjoittajaa. 👍
Sinkkuus edes jonkin aikaa saattaa selkiyttää ajatuksiaan mitä tahtoo elämältä ja muutenkin. Läheisriippuvuutta saa hoidettua jonkin verran vaikka kissalla tai koiralla ja saa ehkä ajatuksistaan ja tunteistaan kiinni. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa sanoa nuo ajatukset myös hänelle. Jos hän ei arvosta, et voi sille mitään. Arvosta itse itseäsi ja pysyttele erossa jos ei muuta tapojaan.
Juuri näin. Vaikutat fiksulta ja älykkäältä naiselta.
Minä osaisin arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa sinua. Pitäisin kuin kukkaa kämmenellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pommita sen puhelinta niin asia menee paremmin perille kuin täällä koko maailmalle avoimella anonyymillä palstalla. 👍 Et. Tunnistanut. Edellistäkään. Kirjoittajaa. 👍
Sinkkuus edes jonkin aikaa saattaa selkiyttää ajatuksiaan mitä tahtoo elämältä ja muutenkin. Läheisriippuvuutta saa hoidettua jonkin verran vaikka kissalla tai koiralla ja saa ehkä ajatuksistaan ja tunteistaan kiinni. 😊Pommita puhelimella??
Yök! Poista yhteystiedot ja unohda!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pommita puhelimella??
Yök! Poista yhteystiedot ja unohda!!!!!Samaa mieltä.
Älä uhraa ajatustakaan saati soita tollaselle. Siirry eteenpäin. Ensimetrit suhteessa kuin suhteessa ovat ne tärkeimmät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä osaisin arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa sinua. Pitäisin kuin kukkaa kämmenellä.Juu, ei ne puheet vaan ne teot jne!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä osaisin arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa sinua. Pitäisin kuin kukkaa kämmenellä.Heeh heeh hee trolli markkinoi itteensä omassa provokaatiossaan,,, sulle kaikkeeni annan ja laitan päähäsi kiristävän pannan,,
NYT on hilpeetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heeh heeh hee trolli markkinoi itteensä omassa provokaatiossaan,,, sulle kaikkeeni annan ja laitan päähäsi kiristävän pannan,,
NYT on hilpeetä.Ennen oliki miehet rautaa, nyt tuli transulaki joten ei tästä mitään tuu ku ei edes sukupuolta voi varmaks tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heeh heeh hee trolli markkinoi itteensä omassa provokaatiossaan,,, sulle kaikkeeni annan ja laitan päähäsi kiristävän pannan,,
NYT on hilpeetä.Sorry, mutta en ole trolli.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, mutta en ole trolli.
ApAi no sitten, en minäkään ollaanko samikset hei😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen oliki miehet rautaa, nyt tuli transulaki joten ei tästä mitään tuu ku ei edes sukupuolta voi varmaks tietää.
Jospa et rupeis siitä transulaista, sillä naisten esittäminen palstalla ei liity siihen millään tavalla. Lokakampanjat ja muu söhlääminen ei ole transhenkistä lainkaan.
- Anonyymi
Mitenniin, kun minulle sopii? Pitäisikö minun vaania sinua? Eikö se olisi ahdistavaa?
- Anonyymi
Voi, kuinka suloista on laittaa sinut maistamaan omia lääkkeitäsi.
Ap- Anonyymi
Ei kannata täältä omia vaan hoitaa asiat puhelimen päässä tai pöydän ääressä.
Sivusta
- Anonyymi
Sano sille äijälle, että good bye. Ei ansaitse sua. Naisia kohdellaan hyvin!
Mies sivusta - Anonyymi
Aika paha lähteä täällä spekuloimaan ja vielä nimettömiä syytöksiä. Itsehän, et ole valmis edes selvittämään asiaa.
- Anonyymi
Ajatettelen samoin. Olen saanut hänestä epärehellisen ja ajattelemattoman kuvan. En pysty luottamaan. Hälytyskellot soivat havaituista merkeistä.
- Anonyymi
Minä en pidä itseäni milläänlailla erityisenä, kultakimpaleesta puhumattakaan mutta silti koin olevani hänelle ihminen alle kaiken arvostelun.
- Anonyymi
Juuri siksi suhteet päättyvät. Arvostuksen puutteeseen.
Jokainen haluaa arvostusta ja tunteen, että olen toiselle tärkeä!
- Anonyymi
Olen nainen, mutta en voi olla kääntämättä tätä toisin päin. Jos mies kirjoittaisi, että minä olen varsinainen kultakimpale ja minua pitää arvostaa, millaisen vaikutelman se antaisi?
Ainakin minusta äärimmäisen luotaan työntävää tuollainen itsensä kehuminen.- Anonyymi
Luuletko oikeasti että aloitus on naiselta? Siis ihan oikeasti, että joku nainen kirjoittaisi tosissaan noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko oikeasti että aloitus on naiselta? Siis ihan oikeasti, että joku nainen kirjoittaisi tosissaan noin?
Kyllä ne idarit luulee kuule kaikennäköistä... probo voisi olla totta kun se kerran internetissä lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miksi kukaan nainen antaisi jonkun kohdella itseään huonosti?
Älkää naiset tyytykö paskaan kun teitä arvostavia ja kunnioittavia miehiä löytyy.
Tosiaan vapaat miehet ovat vikoja väärällänsä ja ne hyvät on sormus sormessa.
Tosimies sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää naiset tyytykö paskaan kun teitä arvostavia ja kunnioittavia miehiä löytyy.
Tosimies sivustaEi kyllä aina noin ole. Hyvin kohtelevia vapaitakin on.
Väärää kohtelua ei tarvitse kenenkään kuitenkaan hiljaa sietää. Siitä saa sanoa sekä suuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies sivustaJa sinä tosimies olet ihan pokalla sitä mieltä, että omaan aloitukseen voi kirjoittaa näin, niin ikäänkuin uusi sivu kääntyy. Internet sammuksiin simsalabim! Eihän tämä perkele toiminutkaan, valot on edelleen päällä.
- Anonyymi
Joku incelijonne kirjoittanut jöpö pystyssä vähän fantashiaa, miten haluaisi naisia kohdella, mahtavuutta ja ei muuta kun poppikornit tulille
- Anonyymi
Alotus palstatasoa, mutta niin on vastauksetkin. Kommunikaatiotaidot, hu huu. Jos joku kirjottaa viestin missä kokee ettei tule arvostetuksi niin vastaajat kyllä tunnistaa etteivät arvosta, mutta esittävät samaan syksyyn, että kun on sitä ja tätä ja toinen on sitä ja tätä ja sen syy. Jep.
- Anonyymi
Kommunikaatioon tai sen puutteeseen kaatuvat useimmat suhteet.
Varatuomari sivusta - Anonyymi
Mutta kun tämähän on trollauksen pelikenttää, että kirjoitetaan omiin aloituksiin sellaisia vastauksia, mitkä sopii omaan pirtaan ja mielikuvien ruokkimiseen ym. Näin yksinkertaisen asian luulisi varatuomarien ja muiden oppineiden ymmärtävän.
- Anonyymi
Luultavasti sinäkin olet hänelle pelkkä pano. Muuten ei kohtelisi sinua noin. Käy vain tyhjentää kassinsa, kun mieli tekee.
- Anonyymi
Pano panosta. Kiitti vinkistä.
Ei tuhlata tunteita.
- Anonyymi
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Mutta onnex tajuavat että niistä pääsee eroon.... Tsemppii sisko ja ota seuraava. - Anonyymi
Panomiehet ja naiset ovat narsistisia ja vailla empatiaa. He tykkäävät sinusta vain silloin kun tarvitsevat sinua, eivätkä kuluta sinuun yhtään ylimääräistä aikaa.
Turha odotella heiltä syvällistä keskustelua tai läheisyyttä, he eivät kykene siihen tai halua sitä.
Alussa he ovat ihania tehdäkseen vaikutuksen, mutta kun se on tehty, niin alat nähdä todellista luonnetta.
Usein he suhtautuvat valloituksiinsa sarkastisen vähättelevästi ja ilkeästi jatkossa.
Lähinnä säälittäviä ihmisiä jotka itse kuvittelevat olevansa niin haluttuja.. Jokainen normaali järjellä varustettu huomaa pian heidän todellisen luonteensa ja kiinnostus edes panosuhteeseen hiipuu täysin.- Anonyymi
Kiitos. Näin se taitaa olla.
- Anonyymi
Eivät kuvittele vaan ovat haluttuja. Ei tarvitse kunnioittaa ketään tai mitään kun tietää että seuraava jo odottaa. Tuskin tämä aloitus miehelle aiheutta minkäänlaisia tuntemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kuvittele vaan ovat haluttuja. Ei tarvitse kunnioittaa ketään tai mitään kun tietää että seuraava jo odottaa. Tuskin tämä aloitus miehelle aiheutta minkäänlaisia tuntemuksia.
Ei käy kateeksi
- Anonyymi
Tämä kirjoitus oli niin totta ja sain tämänkin kokea vielä kaiken muun eletyn ja koetun raskaan elämän jälkeen. Jäljet jätti mutta viisaammaksi teki.
- Anonyymi
Trollikirjoitukset tunnistaa siitä, että niitä on luettu enemmän, kuin muita.
- Anonyymi
Väärin. Tämä tarina on totta monelle naiselle.
Voisin jopa omia omakseni.
Samaa luottamuspulaa potenut lokakuusta ja kellot soi päässä yhä kovemmin ja kovemmin.
- Anonyymi
Ei taida homppelia hävettää ,kun joka
ketjuun kirjoittelee kakka juttujansa - Anonyymi
Ei kannata kenenkään ottaa lupauksiksi palstan anonyymejä kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455170Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241653Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151559Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501456- 141225
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4113081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol221020Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60837