Olin eilen kylpylässä kolmen kaverini kanssa. Kaverini oli äitinsä kanssa hotellihuoneessa yötä ja mekin saimme kaikki kolme hotellihuoneeseen avaimet, joilla pääsi myös hissiin ja kylpyläosastolle. Tänään aamulla reppuani tyhjentäessä huomasin että kaksi avainkorttia oli jäänyt reppuuni. 😅 Toinen lienee kaverini ja toinen minun😂 en tiedä miten kaverinikin kortti on repussani. 😂Pitääkö avainkortit palauttaa hotellirespaan vai tuleeko korteista maksua? Kyseessä siis valkoiset muoviset kortit
Unohdin palauttaa hotelliavainkortin, apua!!
Anonyymi
3
2999
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitin epäselvästi, meitä oli siis yhteensä neljä ja yksi meistä oli vain yötä huoneessa äitinsä kanssa. Toinen kortti lienee jonkun heistä en ole edes ihan varma
- Anonyymi
Nykyisin hotellikortit "nollataan" kun asiakkuus päättyy. Siinä suhteessa ne unohtuneet kortit eivät toimi enää. Ratkaisevinta on se kun huoneen maksaja kirjautuu ulos ja maksaa laskut.
Yleensä hotellit eivät veloita palauttamatta jääneistä korteista. Joissakin paikoissa kortit laitetaan johonkin laatikkoon eikä tarkisteta onko se palautettu.- Anonyymi
Kiitos, tää helpotti mun mieltä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859