Yks tuttu oli leikkauksessa ja pari päivää myöhemmin laitettiin kotiin antibioottireseptin kanssa vaikka oli tulehdusarvot aika korkeat. Se meni apteekkiin ja vasta paketin kyljestä tarrasta näki että lääkkeet oli määrätty keuhkokuumeeseen. Tiedän että keuhkokuumetta voidaan hoitaa kotonakin mutta kun alla on kuitenkin leikkaus niin kyllä ihmetyttää.
Kenellä oikeasti on vastuu jos asiasta seuraa jotain vakavaa?
Toki toivon että kaikki päättyy hyvin.
Aika järkyttävää toimintaa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vakavaa pelkäät tapahtuvan?
- Anonyymi
En mä periaatteessa pelkää mitään mutta eihän se oo ihan normaalia että kun keuhkokuume tulee leikkauksen jälkeen, voihan siitä tulla jotakin, verenmyrkytys esim. jos se on bakteeritulehdus.
Välttämättä ei tietenkään tule mitään, toivotaan niin.
Ajattelin vaan kun on heikommassa kunnossa muutenkin leikkauksen jäljiltä, vastustuskyky saattaa olla alentunut.
Ja ihmettelin sitä kun eivät olleet sanoneet keuhkokuumeesta sairaalassa mitään vaan tilan puutteen takia kotiin.
Sekin täysin ymmrrettävää ettei ole järkeä jäädä sänkyyn makaamaan ettei tule mitään tulppia.
No, aika näyttää. Oon vaan huolissani kaverin puolesta kun se on muutenkin aika herkkä kaikissa terveysasioissa ym. Tietty tsemppasin että ehkä se siitä menee lääkkeillä ohi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä periaatteessa pelkää mitään mutta eihän se oo ihan normaalia että kun keuhkokuume tulee leikkauksen jälkeen, voihan siitä tulla jotakin, verenmyrkytys esim. jos se on bakteeritulehdus.
Välttämättä ei tietenkään tule mitään, toivotaan niin.
Ajattelin vaan kun on heikommassa kunnossa muutenkin leikkauksen jäljiltä, vastustuskyky saattaa olla alentunut.
Ja ihmettelin sitä kun eivät olleet sanoneet keuhkokuumeesta sairaalassa mitään vaan tilan puutteen takia kotiin.
Sekin täysin ymmrrettävää ettei ole järkeä jäädä sänkyyn makaamaan ettei tule mitään tulppia.
No, aika näyttää. Oon vaan huolissani kaverin puolesta kun se on muutenkin aika herkkä kaikissa terveysasioissa ym. Tietty tsemppasin että ehkä se siitä menee lääkkeillä ohi.Eiköhän tässä nyt ole kyseessä se turvallisuuden tunne. Yhtä hyvin ne lääkkeet auttaa kotona maaten kuin sairaalassakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tässä nyt ole kyseessä se turvallisuuden tunne. Yhtä hyvin ne lääkkeet auttaa kotona maaten kuin sairaalassakin.
Juu, niin mäkin aattelin. Soittelin tänään sille kaverille ja oli jo pirteämmän oloinen. Turvallisuuden tunne on tärkeä asia, se on totta.
Ihmiset ovat niin erilailla herkkiä. Itse en kovin heilahda jos vastaan tulee vaikeampaakin, mulla on vatsa leikattu moneen kertaan ja ollut kaikkea muutakin rankkaa elämässä.
Ja koti on kuitenkin paras paikka muutenkin, tuttu ja turvallinenkin. Paras paikka toipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760