Vihje niin voin antautua sulle kokonaan..
Anna mulle joku
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vink vink!
- Anonyymi
Huono vinkki
- Anonyymi
Hänen ei tarvitsisi kuin ottaa minuun yhteyttä niin se olisi siinä.
- Anonyymi
Vihjeen voi antaa nimettömänä. Poliisi kuitenkin suosittelee, että vihjeenantaja ilmoittaisi oman nimensä ja yhteystietonsa, jotta poliisi voisi myöhemmin tarkentaa tietoja. Kaikki vihjeet käsitellään luottamuksellisina.
Siinä se. - Anonyymi
Juuri noin ajattelen itsekin. Oikeassa elämässä tapahtunut yhteydenotto riittäisi hyvin.
- Anonyymi
Niin ottaisin yhteyttä jos tietäisin että kirjoittelenkonko Pate 65v kanssa vaiko kenen
- Anonyymi
Hänelle on aina olemassa paikka johon sopii täydellisesti ja tietää sen koska on siinä ollut. Olemme kuin kaksi palapelin palaa.
- Anonyymi
En ole palapelin palalta joten meni väärälle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole palapelin palalta joten meni väärälle...
Liian lyhyt esileikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian lyhyt esileikki.
Ei puhuta esileikeistä nyt. Palapelistä muutenkin tulee mieleen se karmea Robinin laulu. ”Uu uu uu mun sydämestä puuttuu palanen...” ja se vei minun seksihaluni kokonaan. Kiitos tosin tästä mielleyhtymästä.. sain vaatteeni päälle ja kahvinkeitettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhuta esileikeistä nyt. Palapelistä muutenkin tulee mieleen se karmea Robinin laulu. ”Uu uu uu mun sydämestä puuttuu palanen...” ja se vei minun seksihaluni kokonaan. Kiitos tosin tästä mielleyhtymästä.. sain vaatteeni päälle ja kahvinkeitettyä
Halujesi märehtiminen palstalle vei kyllä halut kirjoittaa tähän ketjuun yhtään mitään enää. Kiitos siitä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halujesi märehtiminen palstalle vei kyllä halut kirjoittaa tähän ketjuun yhtään mitään enää. Kiitos siitä. ❤️
Täähän onkin pelkkä provolanka, mutta jatka toki mälläämistä, jos laitan sydämmen niin tuleeko viestistä sydämmellinen? Ja kenelle kaikille? 😉
- Anonyymi
Shortsit
- Anonyymi
Helsingin yöelämä ...yhdessä oltiin.
- Anonyymi
Paskat ..............
- Anonyymi
Tiedät kyllä kuka.
- Anonyymi
Mä aikoinaan annoin niin monta vihjettä ja irl myös. Sekä otin yhteyttä. Eikä toinen koskaan tullut vastaan = ei mahdollista/ kiinnostusta/ kykyä siihen mitä itse toivoin. Joten menin eteenpäin.
- Anonyymi
Tännehän niitä oon vaikka kuinka paljon laittanut. Jos olet hän niin tiedät, että olen täällä.
- Anonyymi
ei asiat täällä etene.milloin se menee perille?haluisin edelleen nähdä mutta se ei sinulle sovi.
- Anonyymi
Miksi ei sopisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei sopisi?
Nähdään vaikka heti, kunhan ensin kerrot kuka olet?
- Anonyymi
Ei tietenkään etene. Turha on myöskään äkäillä kun kukaan ei täällä tiedä kenelle puhuu, kunhan huhuillaan.
- Anonyymi
MItä sinä haluaisit yhdessä tehdä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251