Jos sinä olisit rinnallani

Anonyymi

Niin varmaan uskaltautuisin töihinkin joskus, jossain muodossa. En yksin kykene hoitamaan asioita aina, sinulla on kunnianhimoa enemmän niin jos se tarttuisi minuunkin. Ehkä voisin jättää lääkkeetkin pois, olen niin täynnä niitä..

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo sun omaishoitajas ikinä.

• Anonyymi

Rahaa kyllä riittää.

• Anonyymi

Ei kannata ripustautua toiseen ihmiseen . Avustajat on eri juttu kuin rakas.

• Anonyymi

"Niin myötä, kuin vastamäessä"...

Ota sitten, vaikka seksinukke. Siihen ei tarvitse sitoutua millään tapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niin myötä, kuin vastamäessä"...

Ota sitten, vaikka seksinukke. Siihen ei tarvitse sitoutua millään tapaa.

Olen eri mieltä. Myötä ja vastoinkäyminen ei tarkoita toiseen ripustautumista. Jokaisen on elettävä niin, että pystyy seisomaan omilla jaloillaan puolison jättäessä tai kuollessa. Jotenkin säälin aviopareja, jotka ovat olleet aina yhdessä eivätkä pysty itsenäiseen elämään ilman toista. Sitten kun toinen lähtee ollaan niin kusisukassa avuttomina. Ihmisen on ennenkaikkea seistavä omilla jaloillaan. Rakastettu ei ole holhooja.

• Anonyymi

Taas on niin suuret toiveet yhden ihmisen varassa!

Onni kukoistaa, terveys kohenee ja onni autuus ja pelastus tulee jos vain se ihminen rinnalla...

Entäpä kun tulee ensimmäinen riita vaikkapa nyt aiheesta kotityöt? Ja hän huutaa sinulle:

” sinä aina jätät lautaset likaisina pyödälle ja odotat minun jyssäävän ne kuivuneet ruoantähteet niistä pois! Et koskaan laita likoon! Olet narsistinen itsekäs ja laiska ihminen”

Mites sitten? Romahtaako illuusiosi onnen autuudesta ja pelastajasta ja toisesta tuleekin hirviö joka pilaa elämäsi?

• Anonyymi

pitäisi varmaan hommata niitä avustajia sitten. Eikö sillä lumikillakin ollut seitsemän tomeraa tonttua :)

• Anonyymi

Haluaisin olla hänelle noin merkittävä. Uskoisin lähtökohdat meidän välillä silloin merkittäviksi ja hyviksi.

• Anonyymi

Jos toiselta vaatii enemmmän kuin itseltä ei lähtökohdat ole hyvät. Suhde kukoistaa jos se on vastavuoroinen.

• Anonyymi

Luulen, että täydennettäis toisiamme todella loistavasti.

• Anonyymi

Joo jos sulla riittää rahaa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo jos sulla riittää rahaa.....

Sehän se tärkeintä onkin...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2870
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      357
      2537
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2308
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2282
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1868
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1399
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1392
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1303
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1250
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      9
      1229
    Aihe