Sä oot mulle rakas... rakastan sua ja tunnen että kuulumme yhteen niin kuin yö ja päivä tai taivas ja maa. Ne ovat samalla kaukana toisistaan ja samalla kuitenkin yksi. Niin meidän rakkaus on ja tulee olemaan. Kaunis ja täydellinen ja samaan aikaan mahdoton ja täynnä kaipausta.
Okei sitte
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se mua just pelottaa, se mahdoton. Ja se etten ole nähnyt sua aikoihin.. tietenkin tuntuu et jos olet vain kehittänyt päässäsi ajatuksen minusta ja kyllästyt jos minut näkisit oikeasti..
Mutta kun mietin tätä kaikkea.. niin se ei voi olla kukaan muu kuin sinä.- Anonyymi
Tarkoitatko naista AliHolissa juuri nyt? Selvennä vähän
- Anonyymi
Olit ihana silloin kun näimme säännöllisesti ja olet ihana edelleen. Ei ole kehitetty ajatus, älä pelkää.
- Anonyymi
Juuri noin itsekin ajattelen. Kuvittelet musta liikaa, olen ihan tavallinen, perseestä revitty peikko esim just nyt. Enkä haluaisi särkeä sitä täydellistä kuvaa meistä, kun tavallaan voimme elää sitä näinkin, kaukana toisistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko naista AliHolissa juuri nyt? Selvennä vähän
Tarkoitan naista joka on aina ajatuksissani... mikä aliholi?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin itsekin ajattelen. Kuvittelet musta liikaa, olen ihan tavallinen, perseestä revitty peikko esim just nyt. Enkä haluaisi särkeä sitä täydellistä kuvaa meistä, kun tavallaan voimme elää sitä näinkin, kaukana toisistamme.
Tottakai olet välillä myös peikkona ,niin me kaikki eikä se vähennä ihanuuttasi mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan naista joka on aina ajatuksissani... mikä aliholi?!
Janni yoeyrnkin tietysyi SöiHoli leirilyä
- Anonyymi
En kyllästyisi. Pelkään sitä hetkeä kun katson sua silmiin ja tajuan, että kuvittelin kaiken. Ettet sä tunne kuten mä. Mun tunne on niin vahva että tulee kyynleet pelkästä ajatuksesta, ettei meitä tulisikaan.. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit ihana silloin kun näimme säännöllisesti ja olet ihana edelleen. Ei ole kehitetty ajatus, älä pelkää.
Niin sinäkin olit ja olet varmasti edelleen.
- Anonyymi
Hieno vertauskuva kyllä. Muista kuitenkin, että taivas putoaa maahan aina sateen aikaan. Kesällä myöskin päivä ja yö ovat hetken yhtä. Ehkä teillä on siis olemassa pieni mahdollisuus hetken kohdata.
- Anonyymi
Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Kun hetken vain sut pitää saan
Ja unohtaa
Ikuisuus, yksi huokaus vain
Yksi yö Kuin koko elämä
Tuoksussasi keväät tuhannet
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea - Anonyymi
Too late...
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe ❤️
- Anonyymi
Kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa
Kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa - Anonyymi
Voi rakas kauniisti kirjoitit. Se tuo iloa tähän päivään, olet kaikkeni mun. Kaikesta ikävistä tapahtumista huolimatta olemme löytäneet onnen ja yhteisen tulevaisuuden. Mikään ei voi esteenä onneen, tiehen sydämiimme.
- Anonyymi
Ainakin toit mulle onnen kyyneleet tähän päivään.
- Anonyymi
Vain todella halutessamme voimme tehdä tästä suurta. Haluammeko elää viisaasti ja kaipauksessa. Vai onko ikuinen jos paremmasta parempi.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut tuon kaltaisesta asetelmasta.
- Anonyymi
Mikä on vaihtoehto? En usko että jaksaisit arkea kanssani, etärakkaus voisi toimiakin... joka toinen päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on vaihtoehto? En usko että jaksaisit arkea kanssani, etärakkaus voisi toimiakin... joka toinen päivä.
Etäsuhteet on tarkoitettu kypsymättömille, itsekkäille, kompromissikyvyttömille pikkulapsille, jotka etsivät uutta kumppania kaiken aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298