Okei sitte

Anonyymi

Sä oot mulle rakas... rakastan sua ja tunnen että kuulumme yhteen niin kuin yö ja päivä tai taivas ja maa. Ne ovat samalla kaukana toisistaan ja samalla kuitenkin yksi. Niin meidän rakkaus on ja tulee olemaan. Kaunis ja täydellinen ja samaan aikaan mahdoton ja täynnä kaipausta.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se mua just pelottaa, se mahdoton. Ja se etten ole nähnyt sua aikoihin.. tietenkin tuntuu et jos olet vain kehittänyt päässäsi ajatuksen minusta ja kyllästyt jos minut näkisit oikeasti..

Mutta kun mietin tätä kaikkea.. niin se ei voi olla kukaan muu kuin sinä.

• Anonyymi

Tarkoitatko naista AliHolissa juuri nyt? Selvennä vähän

• Anonyymi

Olit ihana silloin kun näimme säännöllisesti ja olet ihana edelleen. Ei ole kehitetty ajatus, älä pelkää.

• Anonyymi

Juuri noin itsekin ajattelen. Kuvittelet musta liikaa, olen ihan tavallinen, perseestä revitty peikko esim just nyt. Enkä haluaisi särkeä sitä täydellistä kuvaa meistä, kun tavallaan voimme elää sitä näinkin, kaukana toisistamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko naista AliHolissa juuri nyt? Selvennä vähän

Tarkoitan naista joka on aina ajatuksissani... mikä aliholi?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin itsekin ajattelen. Kuvittelet musta liikaa, olen ihan tavallinen, perseestä revitty peikko esim just nyt. Enkä haluaisi särkeä sitä täydellistä kuvaa meistä, kun tavallaan voimme elää sitä näinkin, kaukana toisistamme.

Tottakai olet välillä myös peikkona ,niin me kaikki eikä se vähennä ihanuuttasi mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan naista joka on aina ajatuksissani... mikä aliholi?!

Janni yoeyrnkin tietysyi SöiHoli leirilyä

• Anonyymi

En kyllästyisi. Pelkään sitä hetkeä kun katson sua silmiin ja tajuan, että kuvittelin kaiken. Ettet sä tunne kuten mä. Mun tunne on niin vahva että tulee kyynleet pelkästä ajatuksesta, ettei meitä tulisikaan.. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit ihana silloin kun näimme säännöllisesti ja olet ihana edelleen. Ei ole kehitetty ajatus, älä pelkää.

Niin sinäkin olit ja olet varmasti edelleen.

• Anonyymi

Hieno vertauskuva kyllä. Muista kuitenkin, että taivas putoaa maahan aina sateen aikaan. Kesällä myöskin päivä ja yö ovat hetken yhtä. Ehkä teillä on siis olemassa pieni mahdollisuus hetken kohdata.

• Anonyymi

Kun yössä yksin vaeltaa
      Voi kaltaisensa kohdata
      Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
      Ei etäisyys, ei vuodetkaan
      Ei mikään meitä erota
      Kun hetken vain sut pitää saan
      Ja unohtaa
      Ikuisuus, yksi huokaus vain
      Yksi yö Kuin koko elämä
      Tuoksussasi keväät tuhannet
      Ei etäisyys, ei vuodetkaan
      Ei mikään meitä erota
      Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea

• Anonyymi

Too late...

• Anonyymi

Kirjoitusvirhe ❤️

• Anonyymi

Kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa
      Kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa

• Anonyymi

Voi rakas kauniisti kirjoitit. Se tuo iloa tähän päivään, olet kaikkeni mun. Kaikesta ikävistä tapahtumista huolimatta olemme löytäneet onnen ja yhteisen tulevaisuuden. Mikään ei voi esteenä onneen, tiehen sydämiimme.

• Anonyymi

Ainakin toit mulle onnen kyyneleet tähän päivään.

• Anonyymi

Vain todella halutessamme voimme tehdä tästä suurta. Haluammeko elää viisaasti ja kaipauksessa. Vai onko ikuinen jos paremmasta parempi.

• Anonyymi

En ole kiinnostunut tuon kaltaisesta asetelmasta.

• Anonyymi

Mikä on vaihtoehto? En usko että jaksaisit arkea kanssani, etärakkaus voisi toimiakin... joka toinen päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on vaihtoehto? En usko että jaksaisit arkea kanssani, etärakkaus voisi toimiakin... joka toinen päivä.

Etäsuhteet on tarkoitettu kypsymättömille, itsekkäille, kompromissikyvyttömille pikkulapsille, jotka etsivät uutta kumppania kaiken aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe