Sen tuoksu tuo joulun aloituksen ja sen poistaminen loppiaisena päättää joulun. Näitä nykyajan pierutautisia ja muita allergiapelkoisia realisteja voin lohduttaa että ei kuusi sisällä kuolemantauteja. Tosin kuten realisti kirjoitti niissä on hämähäkkejä ja muita pieneliöitä mutta realisti onkin ainoa tuntemani upseeri joka pelkää hämähäkkejä.
Joulukuusi tuo joulun
16
55
Vastaukset
- Anonyymi
Reijo pelkää myös roskautoja. Onneksi hänen sotilasuransa aikana ei ollut mitään kriisejä sillä ei autoja sekä hämähäkkejä pelkäävän mieheen voisi luottaa.
- Anonyymi
Kyllä oikea joulukuusi on hienoa ja kun sen laittaa 60 luvun alussa itse hitsattuun happoteräs jalkaan niin avot.
Mutta koska olen laiska ja mukavuutta rakastava, niin nykyää on joko vihreä tai valkoinen "tekokuusi" koristeilla kaunisteltu niin jatkuu avot. - Anonyymi
Reijo luuli saaneensa joulukuusesta paiseita mutta eiköhän ne tulleet uimahallista.
- Anonyymi
Kihti ja alkoholismi tarttui kuusesta. Eturauhanen on iän tuoma ongelma.
- Anonyymi
Tuo pukki junanrata ja paljon karkkia.
- Anonyymi
Meillä Möttösessä aito luonnon kuusi tuotin tupaan aina aattona eikä kellään ollut mitään elukoita siitä ja loppiaisena vietiin ulos.
- Anonyymi
En usko että joukuusi olisi myrkyllinen,sillä ainakin oma joulukuuseni joka on lähtöisin Kiinasta on puhdasta muovia:) se ei siis tuoksu miltään eikä siihen tarvii lisätä edes vettä siis kertakaikkiaan ekolooginen tuote
- Anonyymi
Valaat syö muovikuusia ja tukehtuu.. Kirjoitin tästä jo kolmekymmentä vuotta sitten. Kaikki muovikuuset pitäisi kieltää samoin kauppojen muovikassit.
- Anonyymi
Pukki vei vaimon 2018 ei tuu joulua.
Vaimo lähti pukin matkaan 2018 jouluna eikä ole enään näkynyt.
- Anonyymi
Luonnon kuusi sisätiloissa aiheuttaa pälvikaljuutta. Tiedän tämän kokemuksesta ja en enään koskaan ota aitoa joulukuusta sisätiloihn.
- Anonyymi
Myös impotenssiä ja kihtiä esiintyy kuusellisissa talouksissa.
- Anonyymi
Jopa homoseksuaalisuutta ja vatsasyöpää esiintyy muovikuusellisissa sekä ilman joulukuusta olevissa talouksissa.
- Anonyymi
Huomenna valkoinen joulu ja kuusi sisälle. Illalla ulkosaunaan konjakkia ja paksu kuubalainen sekä ohut thaimaalainen, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Pari sokerinpalaa kuusen jalkaan veden sekaan ja neulast ei tipu.
- Anonyymi
muovikuusi on paras
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054