"Virallinen" Peugeot foorumi

Anonyymi

Bannia tulee satavarmasti jos et myötäile Modea!

34

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aha.

      Vuosia siellä olen keskustellut eikä ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

      • Anonyymi

        Jopa 30 vuoden banneja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa 30 vuoden banneja!

        Enpä ole koskaan kuullutkaan moisesta, mutta jos bannit siellä saa niin uskoisin siihen olevan Ihan Oikeat Syyt.

        Mitäs kirjottelit jos bannit sait?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole koskaan kuullutkaan moisesta, mutta jos bannit siellä saa niin uskoisin siihen olevan Ihan Oikeat Syyt.

        Mitäs kirjottelit jos bannit sait?

        Heh, eihän elinkautinenkaan kestä noin kauan! Jos modella menee toisen mielipide kovasti tunteisiin niin parempi olisi lopettaa moderointi tai hellittää pipon nyörejä! Samalla logiikalla olisi negatiivisetkin kirjoittajat pitänyt bannata! Muutenkin bannit on lapsellista touhua jos ei nyt mitään laitonta kirjoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, eihän elinkautinenkaan kestä noin kauan! Jos modella menee toisen mielipide kovasti tunteisiin niin parempi olisi lopettaa moderointi tai hellittää pipon nyörejä! Samalla logiikalla olisi negatiivisetkin kirjoittajat pitänyt bannata! Muutenkin bannit on lapsellista touhua jos ei nyt mitään laitonta kirjoita!

        Et vastannut siihen että mitä mahdoitkaan kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut siihen että mitä mahdoitkaan kirjoittaa?

        Sähköautoista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoista!

        No eihän tuo kerro mitään.

        Eli olet todennäköisesti vängännyt/aukonut päätäsi/ lässyttänyt skeidaa tai ihan jotakin muuta joka ei ole kuulunut palstalle.

        Olenko mielestäsi väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tuo kerro mitään.

        Eli olet todennäköisesti vängännyt/aukonut päätäsi/ lässyttänyt skeidaa tai ihan jotakin muuta joka ei ole kuulunut palstalle.

        Olenko mielestäsi väärässä?

        Olet, ihan sähköautoista olen kirjoittanut, linkittänyt myötämielisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet, ihan sähköautoista olen kirjoittanut, linkittänyt myötämielisesti!

        No kun et kerro kaikkea että mitä tapahtui, on pakko päätellä että pässitit ihan itse tilanteen siihen pisteeseen että sait ansaittua bannia.

        Mutta mä jätän tämän turhuuden nyt tähän, tämä ei niinkuin vie mihinkään. Moro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et kerro kaikkea että mitä tapahtui, on pakko päätellä että pässitit ihan itse tilanteen siihen pisteeseen että sait ansaittua bannia.

        Mutta mä jätän tämän turhuuden nyt tähän, tämä ei niinkuin vie mihinkään. Moro.

        Moro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro!

        Heh, yleinen keskustelu osio jätetty pois!


    • Anonyymi

      Virallinen foorumi yhtä onneton ku käyttäjänsä. 30vee bannia kun suututin sen kehityskeskustelujen pitäjämoden joka lienee joku säälittävä persaukinen jämähtänyt teollisuuslakontukija. Onneks ei enää pössöjä.

      • Anonyymi

        No en ihmettele yhtään että sut on bannattu jos asenteesi on tuo.

        Usein saa sitä mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihmettele yhtään että sut on bannattu jos asenteesi on tuo.

        Usein saa sitä mitä tilaa.

        Mulla on Pösö ja tulee olemaankin mutta ihmettelen myös kyseisen palstan valvojaa! Jos Modella menee viestit tunteisiin niin on väärässä paikassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Pösö ja tulee olemaankin mutta ihmettelen myös kyseisen palstan valvojaa! Jos Modella menee viestit tunteisiin niin on väärässä paikassa!

        No laita keskustelu vaikka tänne näkyviin niin voimme päätellä mitä tapahtui.

        Ai et laita että kerro mitä kirjoitit.

        Asia taitaa olla siis taputeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita keskustelu vaikka tänne näkyviin niin voimme päätellä mitä tapahtui.

        Ai et laita että kerro mitä kirjoitit.

        Asia taitaa olla siis taputeltu.

        Vaikea laittaa kun on bannit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea laittaa kun on bannit!

        Sama juttu. Ja se tampio poistaa viestit, myös omansa kun huomaa että mitä tuli taas mielenhäiriössä mölistyä. Toki varmaan kiva päteä tuolla ainoassa mestassa missä pystyy.


    • Anonyymi

      Ylläpito määrittelee mitä kirjoitellaan ja missä sävyssä. Kannattaa perustaa oma pösöpalsta ja vittuilla siellä sitten kaikille miten lystää.

      • Anonyymi

        Ihan uskomaton propaganda sivusto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uskomaton propaganda sivusto

        Ja oliko perusteluja? Ei varmaankaan.


    • Anonyymi

      Miksi itkeä banneista? Nehän on helppo kiertää, mikäli haluaa jatkaa lässytystään.

    • Anonyymi

      Siellä ne vieläkin mussuttaa. SamiKyylä on edennyt elämässään ja saanut alle 307an. Äänestänee kommunisteja.

      • Anonyymi

        Mikä ottaa päähän?

        Ei se Samin vika ole jos sinulla elämä menee miten menee ja on paha olla. Suotta häneen purkaat turhautumistasi, olisko aika katsoa peiliin?


    • Anonyymi

      Ikuiset bannit tuli kun kehui sähköautoja ja Nokian renkaita!

    • Anonyymi

      No älytön palsta. Jopa aihe vapaa alueella leikataan viestiketju kahtia, jos sinne joku esittää aasinsillan. Ei niistä tynkäketjuista ota selvää. Tehokas tapa vaimentaa keskustelu, joka ei ylläpitoa miellytä.

      Kyllä alko ärsyttää ilmapiiri ja just se päteminen.

      • Anonyymi

        Mielestäni siellä on ihan hyvää tarkoitettu. Jos sulla on ongelma autossa, siiihen löytyvä keskustelu on rajattu tarkasti yhden aihealueen alle.

        Turha jaskan jauhaminen voi tapahtua täälläkin, eikö totta.


      • Anonyymi

        Jos menet katsomaan citroen palstaa "sitruunapatonki" voit huomata, että jos sulla on ongelma autossa niin siihen liittyvän ongelman keskustelu on käytännössä mahdotonta löytää.

        Otsikot on luokkaa "minulla on vikaa autossa" ja sitten kerrotaan että ääni kuuluu mutta en tiedä mistä. Kirjoittaja ei välttämättä edes huomaa kertoa mikä malli on kyseessä tai mikä siinä on moottorina.

        Tuolla peugeot palstalla on koitettu saada aikaiseksi toimiva tiedonhaku tietokanta, ongelmiin.

        Jos tykkää lässyttää niitänäitä niin tällainen palstahan on ihan oiva siihen touhuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menet katsomaan citroen palstaa "sitruunapatonki" voit huomata, että jos sulla on ongelma autossa niin siihen liittyvän ongelman keskustelu on käytännössä mahdotonta löytää.

        Otsikot on luokkaa "minulla on vikaa autossa" ja sitten kerrotaan että ääni kuuluu mutta en tiedä mistä. Kirjoittaja ei välttämättä edes huomaa kertoa mikä malli on kyseessä tai mikä siinä on moottorina.

        Tuolla peugeot palstalla on koitettu saada aikaiseksi toimiva tiedonhaku tietokanta, ongelmiin.

        Jos tykkää lässyttää niitänäitä niin tällainen palstahan on ihan oiva siihen touhuun.

        Nyt ei ollut kyse autokohtaisista keskusteluista, vaan aihe vapaa ketjujen pätkiminen aina joka kerta ku joku esittää aasinsillan. Ihan käsittämätön moderaattori. Ei noista ketjuista ota edes selvää.

        Koko foorumin ilmapiiri on ikävä. Siellä on yksi ylitse muiden pätemässä ja muutama hölmö jutjaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Siellä yhden mielipide on aina fakta, eikä saa esittää muuta.

        En viitsi edes mallikohtaisiin keskusteluihin osallistua, kun tiedän mitä viesteille tapahtuu. Ne sensuroidaan, jos aloittaja sitten esittää lopputuloksen, eli arpakone on arponut jne.

        Koko "tietopankki" on täysin hyödytön vanhojen autojen omistajille, koska on ihan selvää, että korjaustarvetta ilmenee auton ikääntyessä. Riittäisi lyhyt kuvaus automallin heikkouksista ja loppu auton tekniikka on samaa kuin muissakin. Siellä ei oikeita ammattilaisia ole kuin yksi tai kaksi, eikä hekään viitsi vaivautua selittämään asiaa laiskalle, joka ei viitsi itse selvittää edes jotain pultin kokoa.

        Pitäisi mieluummin koota tietopankki erikseen käyttäjien kohtaamista asioista auton omistajuuden aikana ja lopettaa saksiminen. Vähentäisi turhien viestiketjujen avausta, kun ihminen vaan tajuaisi, että ei sitä autoa kukaan harrastelija foorumilainen korjaa etänä vaan se pitää viedä korjaamolle, jos ei oma osaaminen riitä ja siitä pitää maksaa erikseen.

        Foorumin seuraaminen tosin oli jokseenkin viihdyttävää, kun Peugeotista ei vaikuta viat loppuvan. Tiedän, etten itse enää Peugeotia hommaa. Hommaa sinä vain. Ei se minua haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ollut kyse autokohtaisista keskusteluista, vaan aihe vapaa ketjujen pätkiminen aina joka kerta ku joku esittää aasinsillan. Ihan käsittämätön moderaattori. Ei noista ketjuista ota edes selvää.

        Koko foorumin ilmapiiri on ikävä. Siellä on yksi ylitse muiden pätemässä ja muutama hölmö jutjaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Siellä yhden mielipide on aina fakta, eikä saa esittää muuta.

        En viitsi edes mallikohtaisiin keskusteluihin osallistua, kun tiedän mitä viesteille tapahtuu. Ne sensuroidaan, jos aloittaja sitten esittää lopputuloksen, eli arpakone on arponut jne.

        Koko "tietopankki" on täysin hyödytön vanhojen autojen omistajille, koska on ihan selvää, että korjaustarvetta ilmenee auton ikääntyessä. Riittäisi lyhyt kuvaus automallin heikkouksista ja loppu auton tekniikka on samaa kuin muissakin. Siellä ei oikeita ammattilaisia ole kuin yksi tai kaksi, eikä hekään viitsi vaivautua selittämään asiaa laiskalle, joka ei viitsi itse selvittää edes jotain pultin kokoa.

        Pitäisi mieluummin koota tietopankki erikseen käyttäjien kohtaamista asioista auton omistajuuden aikana ja lopettaa saksiminen. Vähentäisi turhien viestiketjujen avausta, kun ihminen vaan tajuaisi, että ei sitä autoa kukaan harrastelija foorumilainen korjaa etänä vaan se pitää viedä korjaamolle, jos ei oma osaaminen riitä ja siitä pitää maksaa erikseen.

        Foorumin seuraaminen tosin oli jokseenkin viihdyttävää, kun Peugeotista ei vaikuta viat loppuvan. Tiedän, etten itse enää Peugeotia hommaa. Hommaa sinä vain. Ei se minua haittaa.

        "Koko "tietopankki" on täysin hyödytön vanhojen autojen omistajille, koska on ihan selvää, että korjaustarvetta ilmenee auton ikääntyessä."

        Nyt en ihan ymmärrä logiikkaasi. Minä olen tuolta onnistunut saamaan monesti apua korjauksiin. Kaikkea ei tarvitse opetella kantapään kautta kun joku muu on tehnyt jo saman asian.

        "Foorumin seuraaminen tosin oli jokseenkin viihdyttävää, kun Peugeotista ei vaikuta viat loppuvan. "

        Ei niissä sen enempää vikaa ole kuin muissakaan. Joku pikkunippeli voi olla rempallaan mutta ei sellaista käytettyä autoa ole olemassakaan missä ei joku vika olisi.

        Tuo kommentti siis ennen vuotta 2008 valmistettuihin pösöihin, uudemmissa tuntuu olevan tekniikkaongelmaa, mutta... niin niitä on muissakin.

        "Hommaa sinä vain. Ei se minua haittaa."

        Jos ei haittaa, niin ihmeen paljon jaksat valittaa kuitenkin.


    • Anonyymi

      Ostin pösön joltain foorumilaiselta, kuulemma pitkänlinjan vaikuttaja ja pösömies. Puhui ummet ja lammet, huijari! Kaksviikkoa ja tästä huippumoottorista tuli kiertokanki kupeesta läpi.

      • Anonyymi

        Mikähän moottori mahtoi olla kyseessä?

        En ole meinaan ikinä kuullut peugeotin moottorille käyneen noin enkä edes googlella löytänyt moisesta tapahtumasta kuvia tai keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän moottori mahtoi olla kyseessä?

        En ole meinaan ikinä kuullut peugeotin moottorille käyneen noin enkä edes googlella löytänyt moisesta tapahtumasta kuvia tai keskustelua.

        Puretech


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puretech

        Kyllä sulla on sitten käynyt todella huonoa tuuria.

        En löydä mistään netistä yhtään puretech keskustelua missä olisi kiertokanki tullut lohkosta läpi. Enkä ole muutenkaan kuullut moisesta tapahtumasta vaikka aika aktiivisesti tulee näitä asioita seurattua.

        Paljon muuta ongelmaahan noissa kyllä on.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe