Silloin kun kuljimme ne portaat yhdessä läpi ja lopussa avasin sinulle oven... Muistatko mitä sitten tapahtui? <3
Miksi olit silloin niin...
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuljimme portaat eri suuntiin ....
- Anonyymi
Emme muuten kulkeneet. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peppua.. katsoin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuljimme, kohdatessamme katsoimme toisiamme silmiin. Paha juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuljimme, kohdatessamme katsoimme toisiamme silmiin. Paha juttu.
Miksi paha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi paha?
No mäpä kerron, siinä kompuroi jalkohinsa.
- Anonyymi
Mitä sitten tapahtui?
Hengästyminen. - Anonyymi
Ei tapahtunut mitään. Mitä siinä olisi voinut tapahtua?
- Anonyymi
Tapahtuman kuvaus sopisi minuun. Jos haluat, niin voin keskustella kanssasi tapahtuneista asioista, sillä tiedän kuinka ikävää se on jos asiat jäävät roikkumaan ja pyörimään päässä. En ehkä riittävän perusteellisesti sinulle selittänyt, miksi jatkoin matkaani elämässäni toisaalle. Jos olet juuri hän, niin voit olla varma että olen aina toivonut sinulle kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Jatkan kuitenkin vielä, että mikäli olet sydämeni perässä, niin sitä en varmuudella voi antaa. Mutta keskustella voin avoimesti.
- Anonyymi
mutjos oot gei niin terveisin harrpy potter
- Anonyymi
Oma kaivattuni hyräili erästä laulua, jonka toivoin olevan tarkoitettu minulle...
- Anonyymi
Mä ainakin hyräolen melkein aina jotakin laulua, ajattelematta sen tarkemmin eli ehkä sunkin kaivattusi tekee niin. Tuli muuten kauhistuttava ajatus, kun oon syksyllä paljon lauleskellut tuota sunrise avenuen i help you hate me biisiä, siknä on niin tarttuvat sanat
- Anonyymi
Muistan kyllä tilanteen mutta en tiedä mitä nyt tässä ajat takaa ;) Mietein jotain että nyt olisi hyvä tilaisuus muka ihan vahingossa koskettaa, mutta jänistin kuitenkin.. ;)
- Anonyymi
Tapahtui viimevuoden syyskuussa. Muistan sen kun eilisen...
-ap - Anonyymi
Hyvästelimme.
- Anonyymi
Niin teimme...
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään tuollaista mielikuvaa ja sitä paitsi käytän hissiä aina kun se on mahdollista.
- Anonyymi
Sitten taistelin itseni kanssa etten kosketa mitään mikä ei ole minun. Vaikka enemmän kuin mitään olisin halunnut koskettaa.
- Anonyymi
Ootko mustalainen vai kleptomaani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mustalainen vai kleptomaani?
Haluan vaan yhden jutun en muuta mut siis en ota sitä kun se ei ole mun eikä mahtuisi mustalaishameeni alle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882