Mitä sä ajattelit?
Eilen kun "nähtiin"
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ai suomi24
- Anonyymi
Että olipa hienosti punatut huulet, en juuri muuta. Mitä ajattelit itse?
- Anonyymi
Sitä mietin, että milloinkohan päästään turhanpäiväsistä muodollisuuksista yli takas siihen yhteyteen,joka meillä joskus oli. Toisaalta myös on kiva huomata et on joku ihminen olemassa kehen on niinkin spesiaali "yhteys"', mikä ei tunnu häviävän ajan saatossa. :)
- Anonyymi
Niin, se on melko haastava juttu. Tiedät kuitenkin, ettei mulla ole mitään pahaa sanottavaa mistään. Edelleen yhteys on.
- Anonyymi
Ei nähty eilen
- Anonyymi
Ei niin, eikä tänäänkään. Kaipaan <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, eikä tänäänkään. Kaipaan <3
Ei nähty kunnolla tänä vuonnakaan
- Anonyymi
Mitä itse ajattelit?
- Anonyymi
Kaiholla ja kaipauksella sinua ajattelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiholla ja kaipauksella sinua ajattelin.
Nähtiin😛💓😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286