Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kulmakarvoista :(

auttakaa!

Nypittekö te niitä? Kuinka usein? ja MILLÄ tai MITEN? Onko olemassa jotain erillisiä "saksia" (no ei saksia :D ) vaan siis semmosia millä niitä nypitään?

10

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullakin

      pitää nyppiä kulmakarvat. Pinseteillä vaan. Ei liian ohueksi vaan kauniin kaareviksi. Antaa ilmettä ja huoliteltua ulkonäköä. On epäsiistin näköistä jos kulmat ovat nyppimättä!

      • auttakaa!

        Pinseteillä? Musta tuntuu, tai siis mä en saa niillä.. ihoon jää semmosia pieniä mustia karvoja :( Ja mun kulmakarvat on kauheet :(


      • puhuri
        auttakaa! kirjoitti:

        Pinseteillä? Musta tuntuu, tai siis mä en saa niillä.. ihoon jää semmosia pieniä mustia karvoja :( Ja mun kulmakarvat on kauheet :(

        voisitko kerran käydä kosmetologilla ni se näyttäis kuin se käy. Kyllä siihen oppii, usko vaan.


      • auttakaa!
        puhuri kirjoitti:

        voisitko kerran käydä kosmetologilla ni se näyttäis kuin se käy. Kyllä siihen oppii, usko vaan.

        emmä kehtaa sanoo et "mä haluun kosmetologille" :( ÄÄh.. ehkä mä annan niitten sitten olla noin törkeen rumat :(

        Vai osaisitko sä (tai joku muu)neuvoo täällä netissä? :)


      • Minäpä vain
        auttakaa! kirjoitti:

        emmä kehtaa sanoo et "mä haluun kosmetologille" :( ÄÄh.. ehkä mä annan niitten sitten olla noin törkeen rumat :(

        Vai osaisitko sä (tai joku muu)neuvoo täällä netissä? :)

        No, ensinnäkin käyt ostamassa oikeanlaiset pinsetit, jos äidillä ei sellaisia ole. Siis sellaiset pinsetit, joista näkee, että niillä saa pitävän otteen (kärjet ovat terävät ja hyvin taivutetut, tajuat kyllä kun vertailet niitä kaupassa). Kun nypit karvoja, niin nypi pääsääntöisesti vain kulmakarvojen alareunaa. Ei siis yläpuolelta, koska se pidentää otsaa ja hävittää sen kulman luonnollisen kaaren. Nyppiessä kiristät ihoa toisen käden sormilla, jolloin karva irtoaa helpommin ja sattuu vähemmän. Nypi kerrallaan vain yksi tai kaksi karvaa, ei mitään isoa tuppoa siitä keskeltä. Nyppimisliike on sellainen terävä nykäisy, ei mikään hidas kidutus-venytys =). Välillä karva lähtee helpommin kun vedät sitä siihen suuntaan, mihin se luonnostaan kasvaa ja välillä taas juuri toiseen suuntaan (päättele itse mikä parhaiten toimii). Aloita pienellä siistimisellä niin muut ihmiset eivät huomaa niin suurta eroa ja virheen mahdollisuus on pienempi (et nypi kulmakarvoja ihan ohueksi viivaksi). Siitä sitten totuttelet pikkuhiljaa ja voit siistiä enemmän jos haluat. Yleisohjeena kuitenkin aloittaa hitaasti niin kaikki menee varmasti hyvin. Kulmakarvan lopullinen muoto löytyy sitten itsestään, mutta periaatteessa se kosmetologi voisi olla ihan hyväkin ajatus. Se voisi neuvoa ja myös auttaa sen muodon kanssa, se kun riippuu kasvojen muodosta jne. miten kannattaa nyppiä. Eikä siinä kosmetologilla käymisessä mitään ihmeellistä ole, että turha sitä on mitenkään häpillä =).


      • auttakaa
        Minäpä vain kirjoitti:

        No, ensinnäkin käyt ostamassa oikeanlaiset pinsetit, jos äidillä ei sellaisia ole. Siis sellaiset pinsetit, joista näkee, että niillä saa pitävän otteen (kärjet ovat terävät ja hyvin taivutetut, tajuat kyllä kun vertailet niitä kaupassa). Kun nypit karvoja, niin nypi pääsääntöisesti vain kulmakarvojen alareunaa. Ei siis yläpuolelta, koska se pidentää otsaa ja hävittää sen kulman luonnollisen kaaren. Nyppiessä kiristät ihoa toisen käden sormilla, jolloin karva irtoaa helpommin ja sattuu vähemmän. Nypi kerrallaan vain yksi tai kaksi karvaa, ei mitään isoa tuppoa siitä keskeltä. Nyppimisliike on sellainen terävä nykäisy, ei mikään hidas kidutus-venytys =). Välillä karva lähtee helpommin kun vedät sitä siihen suuntaan, mihin se luonnostaan kasvaa ja välillä taas juuri toiseen suuntaan (päättele itse mikä parhaiten toimii). Aloita pienellä siistimisellä niin muut ihmiset eivät huomaa niin suurta eroa ja virheen mahdollisuus on pienempi (et nypi kulmakarvoja ihan ohueksi viivaksi). Siitä sitten totuttelet pikkuhiljaa ja voit siistiä enemmän jos haluat. Yleisohjeena kuitenkin aloittaa hitaasti niin kaikki menee varmasti hyvin. Kulmakarvan lopullinen muoto löytyy sitten itsestään, mutta periaatteessa se kosmetologi voisi olla ihan hyväkin ajatus. Se voisi neuvoa ja myös auttaa sen muodon kanssa, se kun riippuu kasvojen muodosta jne. miten kannattaa nyppiä. Eikä siinä kosmetologilla käymisessä mitään ihmeellistä ole, että turha sitä on mitenkään häpillä =).

        Kiitos :) Tossa oli oikeesti paljon tietoo mitä mä en tienny. Kiitos! Mä oon kyl nyppiny niinku kulmakarvojen yläpuoleltakin :( Ja se näyttää.. öö, aika törkeeltä :( Mutta nooh.. kiitos :D


      • Hehcu
        auttakaa kirjoitti:

        Kiitos :) Tossa oli oikeesti paljon tietoo mitä mä en tienny. Kiitos! Mä oon kyl nyppiny niinku kulmakarvojen yläpuoleltakin :( Ja se näyttää.. öö, aika törkeeltä :( Mutta nooh.. kiitos :D

        Itse oon myös vähän nyppinyt kulmakarvoja yläpuolelta, mutta mulla se kyllä vain toimii hyvin. Mun kulmakarvat harottaa niin joka suuntaan jos päästän ne kasvamaan, ja ylhäälläkin niitä karvoja kasvaa yksittäisiä. Joten niitä voi nyppiä, mutta luonnollista kulmaa ei kannata mennä muuttamaan, niinkuin jo sanottiinkin =)


      • *Maria*
        auttakaa! kirjoitti:

        Pinseteillä? Musta tuntuu, tai siis mä en saa niillä.. ihoon jää semmosia pieniä mustia karvoja :( Ja mun kulmakarvat on kauheet :(

        Mulla on kanssa yhdet sellaset jotka enimmäkseen katkasee karvat, eikä irrota niitä kokonaan.. Mutta toiset taas toimii loistavasti.


    • *Maria*

      Niillä siis.

      • ääääää

        mutta minusta niitä on semmosia.. vähän niinku veittiä millä voi kanssa siistiä kulmakarvoja.. tekee kyllä kuulema aika helposti haavoja jos ei ole tottunu.. mutta jos nyppiminen on tuskallista..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe