Oot pelottava..
Pelottaa..
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Esitän vaan....
- Anonyymi
älä pelkää. En ole oikeasti yhtään pelottava.
- Anonyymi
Syytä olisi pelätäkin. Otan sinut hallintaani.
- Anonyymi
Mikä minussa pelottaa?🤗
- Anonyymi
joo seuraan sun puhelinta
- Anonyymi
Sekä tietkonetta, tiedossa on ja kohta myös poliisien tiedossa, tarpeeksi pitkään olen jo odottanut että älyäisit itse lopettaa!!! (ja tämä ei siis koske kaivattuani)
- Anonyymi
Niin olen ja outo. Ei ystäviä. Läheisetkin tuntuvat usein vierailta. Ymmärrän onneksi pysyä poissa ihmisten lähettyviltä. Älä ihmettele nainen kun en ota yhteyttä. Älä ihmettele kun olen hiljaa. Pelokas poika kasvaa pelottavaksi mieheksi.
- Anonyymi
Tiedän sen.
- Anonyymi
En ole. Huvikseni vain oon sun sängyn alla odottamassa sun nukahtamistasi.
- Anonyymi
Se on niin täynnä roinaa ettet sä mahtuisi sinne vaikka pieni oletkin ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisomaan mahtuu mutta ei selälleen🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuu tänne hyvin. Kyljelleen limittäin seinää vasten. Aaattsiiiuhh.
- Anonyymi
Niin ja sinä vain leikit.
- Anonyymi
Kysyn vaan että miksi et pelkäisi minua, koska kaikki pelkää. Jos mä pierasen julkisella paikalla niin kaikki menee vihreäksi pelosta. On meinaan sen verran äijäpieru.
- Anonyymi
Yhtä pelottava kuin iso paha pupu lasten kirjoissa. ;)
- Anonyymi
Pupu hyppää pöksyyn jos nähdään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupu hyppää pöksyyn jos nähdään
Tai sitten se herää siellä pöksyn sisällä ;)
Nyt hyviä öitä.
- Anonyymi
En oo käyny kämpässä salaa vai miks, ketä meinaat
Sinunkin. Tuskin - Anonyymi
Hyvä. Saa sydäri ja kuole.
- Anonyymi
Kuka oot tiedätkö jo samoista
Piipaa ? - Anonyymi
En ole. Vaikutan jostain syystä joidenkin mielestä pelottavalta, jos he eivät tunne minua kunnolla. :/
- Anonyymi
Mä voin pierun mukana laittaa varrenkin kiertoon, on muuten tosi pelottava silloin kun varsi pilkistää.
- Anonyymi
Omasta mielestäsi.
- Anonyymi
On syitäkin, ja raiskaajia niin paljon. Ettei totuus unohdu.
- Anonyymi
parhaat raiskarit on epäonnistuneet raiskarit, pitkät naamat vaan venyy ja vanuu - maantiekiitäjä
- Anonyymi
Joltain pöön aikakaudelta moottori sai kipinää, niinkö vai syränten tulvalta ja se siirrettiin suhteettomasti valtiaiden käsiin
- Anonyymi
Kun sydän oireilee, ei oo kivaa
- Anonyymi
Mulla on loistava köyhyys, ei mitään hätää, kun se on pitänyt elossa.
- Anonyymi
Mut vähän ku haukkaat pakokaasua ja palvelimia elämä on kun coltia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261