En ole koskaan aikaisemmin kokenut rakkautta ensisilmäyksellä, mutta tänään kaupassa käydessäni törmäsin kaljupäiseen ilmestykseen josta huokui miehekkyys.
Hän oli varsin komea, harteikas ja pitkä. Hänen naamansa oli komealla tavalla karu.
Meinasi jalat lähteä alta kun näin hänet, mutta en uskaltanut puhua hänelle :(
Hän näytti mieheltä jonka seurassa minun olisi turvallinen olla eikä tarvitsisi pelätä mitään, hän voisi ottaa minut suurien käsivarsiensa ympärille ja pitää kaiken pahan loitolla.
Vaikea nukkua kun mies pyörii mielessä jatkuvasti... Kaduttaa kun en mennyt puhumaan hänelle, törmäänköhän enää häneen? Minkäkohän ikäinen hän mahtoi olla, varmasti minua nuorempi, mutta jostain syystä en koe iän häiritsevän tässä tapauksessa.
Rakastuin tänään MIEHEEN!
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon tuon olevankin uutinen täällä lesbojen keskuudessa. Tai sitten narraat.
- Anonyymi
;) Kiva kun pidit! Nähdään kaupassa.
- Anonyymi
Arvasin, ettei voinut olla miehelle! :D
- Anonyymi
Laitas puhelinnumerosi ja osoitteesi tänne, niin ollaan yhteyksissä.
Se kaljupää mies. - Anonyymi
hyvin hajallinen ilmoitus, mitä ei tulla kokoamaan. "törmäsin tänään poliisiautoon, voimalla menimme laskuojaan kumoon?" vai törmäsimmekö todellakin?
törmäyksen voimaa ei vähätellä, katseesi olikin vain"olen kivasti tässä, hässi-ässä..."
rauhallista illanjatkoa, vaikka olisitkin miljunäär kouris kakara, KÄKÄ
https://www.youtube.com/watch?v=JYXMuiyi3xo - Anonyymi
Eikös vaan olekin upea tunne. Rakastua yllättäen keskellä arkea. Ensisilmäyksellä. Se on kyllä niin kutkuttavan härnäävää ja hämmästyttävää, mutta onneksi sentään saadaan sellaista kokea. Itselle on sattunut elämän aikana muutama tommoinen pläjäys. Jonkun aikaa levoton hyrrä sisuksissa kestää, mutta menee ohi, kun toista ei enää toistamiseen kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954