yhteyttä, niin minkä tyylistä viestiä toivoisit? Tekisi mieli kirjoittaa todella pitkä selostus miten olen näkenyt ja kokenut asiat.
Jos ottaisin
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tee se
- Anonyymi
Ei väliä, pitkä selostus käy.
- Anonyymi
Suoraan ja rehellisesti, sitä olen aina toivonut.
- Anonyymi
Toivoisin viestiä hältä (sulta). Sisällön saisit päättää itse.
- Anonyymi
Jos toinen tietää mistä on kyse, niin pitkä teksti on hyvä. Verrattain tuntemattomalle en sellaista tosin suosittele lähettämään.
- Anonyymi
Jos olisit hän, toivoisin sinun kirjoittavan syvää luotaavan "raportin" ihan kaikesta. Niin sinun näkökulmasta kuin objektiivisesti ympäristöstä tarkkailtuna. Toivon sinun kirjoittavan rehellisen raadollisesti, antaen sanojen virrata, kantaen tunteita - olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Toivon sydämeni pohjasta, että avaat ajatustenvirtasi minulle.
- Anonyymi
Ei kannattane mennä viestissä kovin pitkälle, kun ei tiedä miten toinen on kokenut. Kannattaa ehdottaa keskustelua niin että molemmat pääsevät vuorovaikutuksessa sanomaan mitä ajattelee. Toki jos tämä ei ole mahdollista, niin sitten voinee pistää sen pitkän sepustuksenkin, mutta siinä on aina riskinsä jos toinen ei ajattele yhtään samoin.
- Anonyymi
Joko olet kirjoittamassa romania? Täällä vähän niin kuin venaillaan.
- Anonyymi
Osaatko kielen?
- Anonyymi
Kirjoita siten kuten parhaalta tuntuu. Joitain asioita voi jättää myöhemmäksikin, mutta kirjoita ainakin mielessä päällinmäisenä olevat.
- Anonyymi
Sovitteleva lähestyminen kuulostaisi hyvälrä 😌
- Anonyymi
Meidän tapauksessa on kirjoituksia ollut jo tarpeeksi. Nyt riittää pelkkä kutsu syömään tai kahville!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kahvikutsu olisi jo riittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kahvikutsu olisi jo riittävä.
Meidän tapauksessa minä olen se joka odottaa sitä kahvikutsua. Mulla sopii ihan millon vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tapauksessa minä olen se joka odottaa sitä kahvikutsua. Mulla sopii ihan millon vaan.
Meidän tapauksessa minä olen se joka odottaa sitä kahvikutsua.
- Anonyymi
Rehellisenä omana itsenäsi... Viestin pituudella ei ole väliä kunhan saat asiasi kerrottua.. 😊❤️
- Anonyymi
jos vastaanottaja on mies, se ei kykene lukemaan sitä. Juoksee karkuun.
jos vastaanottaja on nainen, se tod näk...lukee sitä päänsä pyörryksiin. Tulos riippuu vastaanottajasta. - Anonyymi
Tyyllillä ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Jos tässä vaiheessa vielä ottaa toiseen yhteyttä niin jotain on jäänyt kytemään, se tulee yhteydenotolla selväksi.
- Anonyymi
Turha sellaisia on vatvoa kun puhuu sydämestään niin ei voi mennä kovin vikaan. Jos jää miettimään niin jää helposti tekemättä
- Anonyymi
Ettekö ole jo vuosia riidellyt minusta ihan tarpeeksi? Tiedän että sinua ärsyttää kuinka huonosti kohtelen häntä kun käyn lukemassa ne ja kopioin itselleni. Uskooko vieläkään sinun sanomista? Ei katsos kun kotona en kiinni jää eikä voi näin ollen syyttää edes mistään. Jos alkaisi edes kyselemään miten onnistun siinä niin etkö ymmärrä ettei voi. Sinähän tässä leikissä esität sitä salaista jonka pitäisi kyllä tietää ettei sovi enään pitää edes yhteyttä. Säälin sinua ja elämääsi. Kysy seuraavaksi mitä todella tiedän. Varsinkin sen miksi sinuun en yhteyttä saa. Ai niin unohdit kertoa että estot laitoit.
- Anonyymi
Säälittävää. Säälittävää. Rikos joten eukko sinusta tehdään rikisilmoitus. Et omista ukkoas, joten tuo on rikos häntä kohtaan.
Jos poliisi ei rankaise niin nyrkillä hakkaus ja keppiä päälle opettaa sinua olemaan poissa rikoksista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää. Säälittävää. Rikos joten eukko sinusta tehdään rikisilmoitus. Et omista ukkoas, joten tuo on rikos häntä kohtaan.
Jos poliisi ei rankaise niin nyrkillä hakkaus ja keppiä päälle opettaa sinua olemaan poissa rikoksistaMielenkiintoista. Ei itkeä saa ei meluta saa kyttä voi tulla ikkunan taa....
- Anonyymi
Jaa että estoja on päällä, vituttaahan se vähemmästäkin estoiset eukot perkele
- Anonyymi
Jos menee naiselta naiselle niin toivoisin että kertoisit suoraan mulle mitä tunnet.
- Anonyymi
Missä se viesti?? Ei näy.
- Anonyymi
Oli taas melkein lähdössä, mutta pelkään niin pahoin pettymystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli taas melkein lähdössä, mutta pelkään niin pahoin pettymystä.
Etkö saanut viestiäni?
Hyvää Joulua toivotin. No tässä sulle, Hyvää Joulun odotusta.
Hyvää Joulua ja Onnea Uudelle Vuodelle 2020.
Ei muuta.
Voidaan olla kavereita?
- Anonyymi
"Mä täällä. Tässä sulle tuhannen lahjakortti alkuun"
Jos vaikka noin - Anonyymi
Perusjuttelua ensin. Koska olen hitaasti lämpiävä.
- Anonyymi
Hän saisi minulta kohteliaan ja kattavan vastauksen. On sen ansainnut ja arvostan häntä liikaa, että tekisin mitään muuta. En kyllä usko enkä odota että hän laittaisi, mutta jos laittaisi olisi se kyllä rohkein teko ikinä.
- Anonyymi
Kirjoita Mies tunteista, totuudesta ja siitä, miten rakennat luottamusta välillemme.
- Anonyymi
Voit kirjoittaa ihan mitä haluat, tiedät että voit luottaa minuun ja että olen empaattinen ihminen joka tykkää sinusta toooooosi paljon :)
- Anonyymi
Ihan mitä vaan! Kontakti kuin kontakti, että toinen ymmärtää sinun kiinnostuksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376