Kahta naista

Moi,

mistähän löytyisi erittäin osaavalle ja jaksavalle miehelle kaksi naista? Olen 51/180/80/18 100% järjissäni ja täysin luotettava. Olen päässyt joskus kokeilemaan ja polte jäi päälle. Olen pk-seudulta ja paikka järjestyy kyllä.

Ystävättäret tai naiset joita tällainen kiinnostaisi, laittakaa viestiä ja katsotaan saadaanko jotain aikaiseksi. Sivuston posti pelaa.

28

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytä molempia käsiäsi. Siinä sulle kaksi naista.

    • Kyllä täällä näitä riittää... ei pidä ihmetellä että hyvät kehtaavat pyytää ja saavat useampaakin naista...

      • Anonyymi

        Niinpä.. :) Minkä ikäisiä naisia haet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.. :) Minkä ikäisiä naisia haet?

        Nautinto ei ole ikä- vaan asennelaji. Laita postia sivuston osoitteeseen niin sparraillaan tarkemmin.


    • Itseään kehuva on moukka.

      • Terve itsetunto on usein vierasta. Totta. Toivottavasti saat sellaisen rakennettua!


      • Anonyymi
        herra__hki kirjoitti:

        Terve itsetunto on usein vierasta. Totta. Toivottavasti saat sellaisen rakennettua!

        Kukaan täysjärkinen ei täältä s. Seuraa hae joten et käy täysillä pöntöillä


      • Anonyymi

        Vittu tieteen tohtori veti kilarit hehehehee 🤣 😂


      • Anonyymi

        Itsevarmuus ja hyvä itsetunto miehessä tehoaa ainakin tähän naiseen. Asennetta pitää olla. Kehuakin saa itseään ( kunhan ei lupaile liikoja ).
        Tähän jos vielä liittyy huumorintaju, asialliset käytöstavat ja toisen ihmisolennon kunnioitus oli kyseessä sitten keskustelu, paneminen tai muu kanssakäymisen muoto, niin kyllä lähtee jlat alta...
        Luterilaisesta vaatimattomuudesta voisi mun puolesta luopua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsevarmuus ja hyvä itsetunto miehessä tehoaa ainakin tähän naiseen. Asennetta pitää olla. Kehuakin saa itseään ( kunhan ei lupaile liikoja ).
        Tähän jos vielä liittyy huumorintaju, asialliset käytöstavat ja toisen ihmisolennon kunnioitus oli kyseessä sitten keskustelu, paneminen tai muu kanssakäymisen muoto, niin kyllä lähtee jlat alta...
        Luterilaisesta vaatimattomuudesta voisi mun puolesta luopua.

        Niin totta... tuolla asenteella olevat henkilöt tervetuloa lähettämään postia ja katsotaan mihin päästään.. osoitteessa 2 alaviivaa...


      • herra__hki kirjoitti:

        Niin totta... tuolla asenteella olevat henkilöt tervetuloa lähettämään postia ja katsotaan mihin päästään.. osoitteessa 2 alaviivaa...

        Vilkaisu sananparsiin kertonee, miten kansa on arvioinut tällaista "tervettä itseluottamusta".

        "Omakehu haisee." "Kuka sen kissanhännän nostaa, ellei kissa itse."


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Vilkaisu sananparsiin kertonee, miten kansa on arvioinut tällaista "tervettä itseluottamusta".

        "Omakehu haisee." "Kuka sen kissanhännän nostaa, ellei kissa itse."

        Oon aina ihmetellyt, onko muilla kansoilla yhtä kattava kokoelma lannistavia sananlaskuja. Sinä varmaan tiedät tämänkin...;)
        sama tämä nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon aina ihmetellyt, onko muilla kansoilla yhtä kattava kokoelma lannistavia sananlaskuja. Sinä varmaan tiedät tämänkin...;)
        sama tämä nainen

        En tunne muiden maiden sananlaskuja, mutta muutos Suomessa on ollut radikaali.

        Vielä 50- ja 60-luvulla itsekehu oli ns. sodankäyneessä polvessa ehdoton sääntö. Kun miehiä kokoontui yhteen, he kehuivat itseään estoitta. Koulutus- ja kulttuuritaso oli matala. Pikkupoikana olin aivan äimänä miesjoukkoja kuunnellessa.

        Kun se sekä elintaso nousi ja kulttuurikin muuttui, itsekehu kävi niin harvinaiseksi, että tunnen ikäluokastani vain yhden, joka sitä kehtaa enää harrastaa. Muutos on ollut hämmästyttävän suuri ja nopea. Silloin se oli aikuisessa polvessa aivan normaalia, mutta nyt se herättää suurta huomiota, jos sitä vielä jossakin näkyy. Yleensä ei.


      • Anonyymi

        Nettikiusaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikiusaaja

        Siis kuka ja missä?

        Tämä foorumin nykymuoto on erittäin hankala. Pitäisi aina kopioida pätka siitä, mihin vastaa.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Vilkaisu sananparsiin kertonee, miten kansa on arvioinut tällaista "tervettä itseluottamusta".

        "Omakehu haisee." "Kuka sen kissanhännän nostaa, ellei kissa itse."

        "Ylpeys käy lankeemuksen edellä" 😆

        Tämä luterilainen ankeutuksesta ja puutteesta kaiken ammentaminen alkaa käymään välillä hermoon. Mitään ei saisi tehdä liian suurella intohimolla, vieraissa toki ei tietenkään juosta ja vaurautta ainakaan ei saa näyttää, ainoastaan vaan jos lotossa olet voittanut, mutta meneppä rouvalle ostamaan kärpännahkaturkki ja vie se jouluksi baleaareile, nikn kyllä pian jumala heittää kiven niskaan...

        Olishan se reteetä sanoa naapurille vastaukseksi, etyä mitä teitte jouluna?

        "Juu siinä käytiin ensin sytytetään kynttilät haudalla, iltapäivällä syötiin joulupöytä, sitten tuli pukki ja siihen se menikin sitten tapaninpäivään asti ihan kahden naisen kanssa paneskellessa - vuoronperään, välillä otettiin kinkusta vähän suolapalaa ja taas annettiin nahkaviulun soida. Nyt on herkkumuyteri niin hellänö, että other danish guy housutkin hiertää. Miten teillä meni, kävittekö anoppilassa ?"


      • Anonyymi

        Nettikiusaaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsevarmuus ja hyvä itsetunto miehessä tehoaa ainakin tähän naiseen. Asennetta pitää olla. Kehuakin saa itseään ( kunhan ei lupaile liikoja ).
        Tähän jos vielä liittyy huumorintaju, asialliset käytöstavat ja toisen ihmisolennon kunnioitus oli kyseessä sitten keskustelu, paneminen tai muu kanssakäymisen muoto, niin kyllä lähtee jlat alta...
        Luterilaisesta vaatimattomuudesta voisi mun puolesta luopua.

        Jos olet Satakunnan alueella olis kundi joka haastaa, nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.


    • Varmaan professori jo ja se on kai yhdyssana?

    • Täällä olis yksi nainen kiinnostunut...

    • Heips, ensimmäinen tolkuissaan olevan tuntuinen nainen on löytynyt. Hauska nähdä löytyisikö vastoin kaikkia odotuksia myös toinen.

      • Anonyymi

        Ja tuo täytyi tulla tänne kertomaan!

        Taitavat pilajasi marjat olla tosi korkealla ja happamia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo täytyi tulla tänne kertomaan!

        Taitavat pilajasi marjat olla tosi korkealla ja happamia.

        Nainen hyvin osuvasti kommentoikin viestissään: "Minuun tekee muuten jo vaikutuksen jo ihan sillä ,että pystyy kirjoittamaan täyspitkän lauseen omalla äidinkielellään, kun tuntuu olevan melko harvinaista sekin."

        Kivaa päivää pi(h)lajaasi!


    • Anonyymi

      Hyvin satuiltu ja itse vastailtu ja muille näytelty että nainen muka vastanut/kommentoinut. Jokainen täällä voi kehua itseään itsevarmaksi. Jopa jumalasta seuraavaksi ja yhden ylöspäin jos sattuu vielä saamaan suht puhdasta kokkelia vedot. Buhahaha

      • Anonyymi

        Joka ei ole kohdannut kommunikointihalukasta halukasta naista eikä usko sellaisen olevan olemassa, voisi hetken tutkailla omaa asennettaan, joskus nimittäin "sitä saa mitä tilaa". ( Kai tämän voi positiiviseksikin kääntää.)

        Ja toiveissa siis on löytää se toinen samanmoinen
        tolkun nainen


    • Jätän teidät pohtimaan sitä ja avaamme naisen kanssa uuden ketjun etsiäksemme toista naista. Asiallinen nainen, jota seura voisi kiinnostaa, postia saa edelleenkin laittaa. Päätän kommentointini tältä erää tähän.

    • Anonyymi

      Ryhmäseksi on epävarmoille. Sitä kun joskus harrastanut, niin eipä tarvinut ottaa yksin vastuuta tyydytyksestä.

    • Anonyymi

      Kolme kiimaista ystävätärtä olisi,kiinnostaisi kyllä mutta kullin mitan pitää alkaa kakkosella joten sori

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      441
      2062
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      211
      1786
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      186
      1499
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1481
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1193
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1161
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      139
      1120
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1022
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      988
    Aihe