Rupesin tässä miettimään, että onko kyseiset henkilöt minulle sukua vai ei? Eli siis minulla on 4 enoa joista kahdella on eri äiti kun muilla enoilla ja äitilläni. Eli onko kyseiset enot minulle kokonaan sukua vai voiko sano, että he olisivat minulle puoliksi enoja?:D
Sukulaisia vai ei?
7
187
Vastaukset
- Anonyymi
Isäpuoli ei ole verisukua, eikä mummopuoli, eikä enopuoli, eikä vaimo. Tai todennäköisesti on mutta jostain paljon kauempaa. Tästä oli netissä hyvä artikkeli jossakin. Voi siis sanoa enopuoli.
- Anonyymi
Kaikki, joille löytyy yhteinen esivanhempi, ovat sukulaisia keskenään. Näin helppoa se on!
- Anonyymi
Onneksi ei. Jo 4 serkun kohdalla sukulaisuus on niin vähäistä että se on sama kuin ventovieras., jos siis ajatellaan geneettistä sukulaisuutta.
Vain suorassa isä- ja äitilinjassa on jotain pysyvämpää yhteistä. X-linjassa sitten hieman vähemmän. Kakki muu on sattumaa.
Mutta: kaikki maailman ihmiset ovat monituhatkertaisesti sukua keskenään, jos vain kaavioita katselee.
Etsi kaksi, jotka eivät ole; Kas, löysit krokotiilin x.x. ja ihmisen y.y.. Hups, sukua ovat mekin, tosin vielä kauempaa. - Anonyymi
Samaa isää olevat lasketaan täys sisariksi.
- Anonyymi
Olet historallnen henkilö. Kyllä, se sinä olet.
- Anonyymi00006
Kiinnitätkö huomiota tanssilipun hintasn?
Itse kiinnitän.Jos lipun hinta on vähinätän 5 euroa tanssitilaisuuden tuntia ki
kohti, jätän sellaiser tanssit väliin.
Niinpä en mêne tanssethin. joissa lipun hinta on 20 euroa ja jotka*kestävät neljä tuntia. - Anonyymi00008
Ja sitten mä on tehny joulutorttuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3147335Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r695175Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1014534Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli174352Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1034096Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s513890Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1543780Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan743687Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293576SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha833413