Rupesin tässä miettimään, että onko kyseiset henkilöt minulle sukua vai ei? Eli siis minulla on 4 enoa joista kahdella on eri äiti kun muilla enoilla ja äitilläni. Eli onko kyseiset enot minulle kokonaan sukua vai voiko sano, että he olisivat minulle puoliksi enoja?:D
Sukulaisia vai ei?
7
378
Vastaukset
- Anonyymi
Isäpuoli ei ole verisukua, eikä mummopuoli, eikä enopuoli, eikä vaimo. Tai todennäköisesti on mutta jostain paljon kauempaa. Tästä oli netissä hyvä artikkeli jossakin. Voi siis sanoa enopuoli.
- Anonyymi
Kaikki, joille löytyy yhteinen esivanhempi, ovat sukulaisia keskenään. Näin helppoa se on!
- Anonyymi
Onneksi ei. Jo 4 serkun kohdalla sukulaisuus on niin vähäistä että se on sama kuin ventovieras., jos siis ajatellaan geneettistä sukulaisuutta.
Vain suorassa isä- ja äitilinjassa on jotain pysyvämpää yhteistä. X-linjassa sitten hieman vähemmän. Kakki muu on sattumaa.
Mutta: kaikki maailman ihmiset ovat monituhatkertaisesti sukua keskenään, jos vain kaavioita katselee.
Etsi kaksi, jotka eivät ole; Kas, löysit krokotiilin x.x. ja ihmisen y.y.. Hups, sukua ovat mekin, tosin vielä kauempaa. - Anonyymi
Samaa isää olevat lasketaan täys sisariksi.
- Anonyymi
Olet historallnen henkilö. Kyllä, se sinä olet.
- Anonyymi00006
Kiinnitätkö huomiota tanssilipun hintasn?
Itse kiinnitän.Jos lipun hinta on vähinätän 5 euroa tanssitilaisuuden tuntia ki
kohti, jätän sellaiser tanssit väliin.
Niinpä en mêne tanssethin. joissa lipun hinta on 20 euroa ja jotka*kestävät neljä tuntia. - Anonyymi00008
Ja sitten mä on tehny joulutorttuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604