Sukulaisia vai ei?

Anonyymi

Rupesin tässä miettimään, että onko kyseiset henkilöt minulle sukua vai ei? Eli siis minulla on 4 enoa joista kahdella on eri äiti kun muilla enoilla ja äitilläni. Eli onko kyseiset enot minulle kokonaan sukua vai voiko sano, että he olisivat minulle puoliksi enoja?:D

7

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isäpuoli ei ole verisukua, eikä mummopuoli, eikä enopuoli, eikä vaimo. Tai todennäköisesti on mutta jostain paljon kauempaa. Tästä oli netissä hyvä artikkeli jossakin. Voi siis sanoa enopuoli.

• Anonyymi

Kaikki, joille löytyy yhteinen esivanhempi, ovat sukulaisia keskenään. Näin helppoa se on!

• Anonyymi

Onneksi ei. Jo 4 serkun kohdalla sukulaisuus on niin vähäistä että se on sama kuin ventovieras., jos siis ajatellaan geneettistä sukulaisuutta.
      Vain suorassa isä- ja äitilinjassa on jotain pysyvämpää yhteistä. X-linjassa sitten hieman vähemmän. Kakki muu on sattumaa.
      Mutta: kaikki maailman ihmiset ovat monituhatkertaisesti sukua keskenään, jos vain kaavioita katselee.
      Etsi kaksi, jotka eivät ole; Kas, löysit krokotiilin x.x. ja ihmisen y.y.. Hups, sukua ovat mekin, tosin vielä kauempaa.

• Anonyymi

Samaa isää olevat lasketaan täys sisariksi.

• Anonyymi

Olet historallnen henkilö. Kyllä, se sinä olet.

• Anonyymi00006

Kiinnitätkö huomiota tanssilipun hintasn?
      Itse kiinnitän.Jos lipun hinta on vähinätän 5 euroa tanssitilaisuuden tuntia ki
      kohti, jätän sellaiser tanssit väliin.
      Niinpä en mêne tanssethin. joissa lipun hinta on 20 euroa ja jotka*kestävät neljä tuntia.

• Anonyymi00008

Ja sitten mä on tehny joulutorttuja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      388
      5804
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1742
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      34
      1165
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1033
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      924
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      904
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      892
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      889
    9. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      844
    Aihe