Sukulaisia vai ei?

Anonyymi

Rupesin tässä miettimään, että onko kyseiset henkilöt minulle sukua vai ei? Eli siis minulla on 4 enoa joista kahdella on eri äiti kun muilla enoilla ja äitilläni. Eli onko kyseiset enot minulle kokonaan sukua vai voiko sano, että he olisivat minulle puoliksi enoja?:D

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isäpuoli ei ole verisukua, eikä mummopuoli, eikä enopuoli, eikä vaimo. Tai todennäköisesti on mutta jostain paljon kauempaa. Tästä oli netissä hyvä artikkeli jossakin. Voi siis sanoa enopuoli.

    • Anonyymi

      Kaikki, joille löytyy yhteinen esivanhempi, ovat sukulaisia keskenään. Näin helppoa se on!

    • Anonyymi

      Onneksi ei. Jo 4 serkun kohdalla sukulaisuus on niin vähäistä että se on sama kuin ventovieras., jos siis ajatellaan geneettistä sukulaisuutta.
      Vain suorassa isä- ja äitilinjassa on jotain pysyvämpää yhteistä. X-linjassa sitten hieman vähemmän. Kakki muu on sattumaa.
      Mutta: kaikki maailman ihmiset ovat monituhatkertaisesti sukua keskenään, jos vain kaavioita katselee.
      Etsi kaksi, jotka eivät ole; Kas, löysit krokotiilin x.x. ja ihmisen y.y.. Hups, sukua ovat mekin, tosin vielä kauempaa.

    • Anonyymi

      Samaa isää olevat lasketaan täys sisariksi.

    • Anonyymi

      Olet historallnen henkilö. Kyllä, se sinä olet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe