Kaupungilla on menossa kysely kaupoissa asioinnista.
Se on, siis suomenkielinenkin, tarkoitettu toiselle, pienemmälle kotimaiselle, kun
Vahnakylääkin tituleerataan suomenkieliselle ulkomaiksi.
Mistä tämä venska kuningaskunta pulppuaa.
Helsingissäkin bussissa lukee ensin esim. Myllypuro ja sitten venska nimi.
Täällä väitetään että nimiä ei käännetä ja kuitenkin melkein kaikki väännetty ulkomaaksi.
Jos haluat olla ylpeä enemmistön kielellä Isänmaastasi niin älä muuta Loviisaan.
Älä edes tulevaan rottingrantiin vaikka jo osin peruttu asuntomessuhömppä kuinka yllyttää. Ei se viestintä autioista kaduista, toreista ja liikkeistä todellista kuvaa anna.
07740 PERNAJAN VANHAKYLÄ kadonnut kielijäristyksessä
Anonyymi
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976