Epäillään että lähivuosina maailmassa miljoonia ihmisiä jotka haluaa pois sodan jaloista tai heidät ajaa liikkeelle esimerkiksi vesipula.
Mielestäni näin suuret määrät ihmisiä tulisi sijoittaa jonnekin Tyhjille saarille Tyynellä valtamerelle tai Atlantin eteläisien osien saarille.
Sinne saisivat perustaa omia populaatioitaan, suuret ja varakkaat valtiot voisivat lennättää saarille rakennustarvikkeita ja koneita että siirtokunta pääsee elämän alkuun.
Samoin voisi tehdä Suomen ....no olkoon sanomatta tuo loppu.
Maahanmuuttajat?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen osalta ratkaisu väestötungokseen on sisällissota. Ei kukaan halauisi tulla ankaraa sisällissotaa käyvään maahan. Samalla tulisi lyötyä taas punaiset maihin.
- Anonyymi
Riittäisi , jos suuret ja varakkaat jättäisivät nämä rauhaan , niin saisivat pärjäillä omillaan sen sijaan että ovat sumplineet pakolaisaallot pienien valtioidn niskoille ja tuhoksi.
- Anonyymi
Hakekaas kohteesta juutalaiset ja juutalaisuus näin eri versioin mitä ovat ja olivat
näätä on varottava ja varsinkin näitten ylivallan halua. Niin.- Anonyymi
Se on yhtä kuin kärpäsen paska Itämeressä täällä valittaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yhtä kuin kärpäsen paska Itämeressä täällä valittaminen
Niin se on tuo sinunkin kommentti, aivan kuten pisara valtameressä.
- Anonyymi
Eikö seinähullujen viesteihin enää puututa millään tavalla?
- Anonyymi
Ei koska asiat sanotaan niin kun ne on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koska asiat sanotaan niin kun ne on
Sulle jabi ohimoon ja toiselle puolen yläkoukku ja nukkumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle jabi ohimoon ja toiselle puolen yläkoukku ja nukkumaan!
Ooh ihan tässä ison OON saa kun lukee näitä kiihkeitä väittelyjä uuhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh ihan tässä ison OON saa kun lukee näitä kiihkeitä väittelyjä uuhh
Eihän täällä kukaan ole väitellyt. Muutama neutraali mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä kukaan ole väitellyt. Muutama neutraali mielipide.
"neidit" ne jaksaa nolata itteensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"neidit" ne jaksaa nolata itteensä
Tralalallalalala, olen kausis kuin kreikkalainen jumalatar.
- Anonyymi
Päätin muuttaa Jyväskylässä. Muutan takaisin äitini luokse. Lähdin jo kolmekymppisenä kotoa kokeilemaan omaa elämää, mutta ei tästä mitään tullut.
Vaimo ei muistuta pätkääkään äitiäni eikä laita yhtä hyvää ruokaa. Itse asiassa ei osaa laittaa mitään, kantaa vain pizzoja kotiin. Lapsia hän ei halua koska lantio kuulemma repsahtaa eikä vapaa-aikaa jää riittävästi. En ymmärä miksi minun pitäisi toimia hänen kotiapulaisenaan kertaviikkoisella väljähtyneellä palkkiolla.
Nyt kolmevitosena olen päättänyt hakea uudelleen vauhtia äitini luota. Muistakaa veljet, älkää lähtekö liian nuorina omille siivillenne.- Anonyymi
..ja siellä tämä tiina-paavo hokee yhtä ja samaa mantraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..ja siellä tämä tiina-paavo hokee yhtä ja samaa mantraa.
Sinähän sen tiedät "neiti"
- Anonyymi
Laitetaan Sivari halla-aho nallipyssyn kanssa rajalle niin muuttajat kuolevat nauruun.
- Anonyymi
Ei se pakkas-niitty tarvitse edes nallipyssyä, muutama nielaisu vaan! Klup!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pakkas-niitty tarvitse edes nallipyssyä, muutama nielaisu vaan! Klup!
Kärpäsen kiitorata menee tutkasta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626067Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813606Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242731- 212219
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402175Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85128281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281165