Meidän yhteys, nainen

Anonyymi

Meillä on kyllä jokin ihmeellinen yhteys keskenämme. henkistä yhteyttä taitaa olla, mutta totta puhuen, on siinä mukana muutakin yhteyttä. Vai mitä? Jos lievästi sen sanoo, niin on intohimoa mukana aimo annos. Ainakin minun puolelta on vaikeuksia hillitä.

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvittelet vain kaiken.

• Anonyymi

Siltä se tuntuu..minustakin..

• Anonyymi

kyllä. jonkinlaista henkistä, sydämen yhteyttä ja ihan puhdasta intohimoa. Häneen siis. Joko se on molemmipuolista tai sitten kuvittelen. Ehkä aika näyttää onko se vaan mulla. Ehkä en saa koskaan tietää. Minä olen rakastunut, sitä se on.

• Anonyymi

Tiedän. Olen aika kuumis. Iskin tuon P-miehenkin täältä Sadun nenun edestä vaikken edes tunne koko häiskää. Niin vaan satu unohtui kun minä tyttö tulin palstalle! Iskin sitten senkin korston täältä samalla ja pihistin sen Sadulta

• Anonyymi

Ivasi tekee sinut onnelliseksi. Ehkä joskus itse rakastut ja ymmärrät miten hölmöksi, heikoksi ja haavoittuvaksi se ihmisen tekee. Siihen asti on hauskaa ivailla muille. Muiden vajavuudelle ja heikkoudelle. Pidä hauskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ivasi tekee sinut onnelliseksi. Ehkä joskus itse rakastut ja ymmärrät miten hölmöksi, heikoksi ja haavoittuvaksi se ihmisen tekee. Siihen asti on hauskaa ivailla muille. Muiden vajavuudelle ja heikkoudelle. Pidä hauskaa!

Miksi vastaat trollille yhtään mitää kun on noin älyttömät jutut, ei ole tästä todellisuudesta tämmöinen kaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se immartelee että toisen naisen perään ikävöinyt noin vain vaihtaa palstalla heti parempaan.

Tiedän ainakin olevani tämän petrin mielestä satua kauniimpi ja hauskempi kun niin helposti vaihtoi palstoilla minuun satunsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se immartelee että toisen naisen perään ikävöinyt noin vain vaihtaa palstalla heti parempaan.

Tiedän ainakin olevani tämän petrin mielestä satua kauniimpi ja hauskempi kun niin helposti vaihtoi palstoilla minuun satunsa

"vaihtaa palstalla parempaan" ehkä ei edes tajunnut vaihtaneensa kun oli niin samanlainen fontti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"vaihtaa palstalla parempaan" ehkä ei edes tajunnut vaihtaneensa kun oli niin samanlainen fontti.

Satu jäi kakkoseksi. Ei ollutkaan yhtä hyvä kuin joku muu nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastaat trollille yhtään mitää kun on noin älyttömät jutut, ei ole tästä todellisuudesta tämmöinen kaveri

en tiedä. en vaan jaksa noitten pentujen kiusaamista ja jatkuvaa ivailua. Ainoa paikka missä voi päteä, kun on täysi nolla IRL. Jos ei palstan tapa kommunikoida "muka hänelle" toiveiden tynnyriin ole vielä auennut niin miksei vaan mene pois.
        Kukaan vaihda ketään palstalla toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa trollaa, kylläpä sulla noita hahmoja riittää ja millainen maailmankuva, jos anonyymipalstalta voi pokailla ihmisiä, jos sulla ei flaksi käy tinderissä niin ei kyllä täälläkään. Ja toisekseen millainen todellisuus jos kuvittelet että anonyymeja kiinnostaa tuulesta temmattu tarina. Kolmannekseen, olet mies ja näille satupetreille helkkarin katkera jostain osattomuudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en tiedä. en vaan jaksa noitten pentujen kiusaamista ja jatkuvaa ivailua. Ainoa paikka missä voi päteä, kun on täysi nolla IRL. Jos ei palstan tapa kommunikoida "muka hänelle" toiveiden tynnyriin ole vielä auennut niin miksei vaan mene pois.
        Kukaan vaihda ketään palstalla toiseen.

Mahtaa mua kaipaava mies olla ylpee kun hänen kaivattunsa on muidenkin mies ikävöijien mieleen niin kovin että vaihtaa oman ikävänsä kohteen minuun.

• Anonyymi

Pekkako on kyseessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jestas teidän sairauttanne. Muista provomies, ettemme koskaan tapaa emmekä tervehdi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaa mua kaipaava mies olla ylpee kun hänen kaivattunsa on muidenkin mies ikävöijien mieleen niin kovin että vaihtaa oman ikävänsä kohteen minuun.

en saa selvää sun lauseesta, kokeile jotain jäsentämistä tai välimerkkejä. Ehkä sitten ymmärrän sun ajatuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en saa selvää sun lauseesta, kokeile jotain jäsentämistä tai välimerkkejä. Ehkä sitten ymmärrän sun ajatuksen.

Olen suositumpi kuin satu!!! Jes!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen suositumpi kuin satu!!! Jes!

en ymmärrä sun ajatusta- Oletko siis täällä palstalla suositumpi kuin satu ja ne muut vai ihan oikeassa elämässä suositumpi kuin satu? en oikeasti nyt saa sun järjenjuoksusta kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ymmärrä sun ajatusta- Oletko siis täällä palstalla suositumpi kuin satu ja ne muut vai ihan oikeassa elämässä suositumpi kuin satu? en oikeasti nyt saa sun järjenjuoksusta kiinni

Sadun kaipaaja ihastui täällä minuun ja hylkäsi sadun, vaihtoi kaipaamaan minua. Emme tunne.

• Anonyymi

Jos meillä on yhteys, niin tiedät mitä tehdä tänään.

• Anonyymi

Niin minunkin mielestä :)

• Anonyymi

Olet niin oikeassa. Minullakin vaikeuksia hillitä, enkä aina pystykään ;)

• Anonyymi

Mutta sinähän olet niin hillitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aina ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hillitty juu . Ilmeisesti pääsisin ensimmäisellä yrittämällä teatterikouluun. Sen verran pitkään on joutunut esittämään hallitusti hillittyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hillitty juu . Ilmeisesti pääsisin ensimmäisellä yrittämällä teatterikouluun. Sen verran pitkään on joutunut esittämään hallitusti hillittyä.

Tai sitten sinussa on moniulotteisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten sinussa on moniulotteisuutta.

Sivusta huutelen, että olen tarvittaessa asiallinen ja hillitty, mutta löytyy se villikin puoli.

• Anonyymi

En ole huomannut yhteyttä tai tuntenut. Johtuu varmaan siittä, etten tunne sinua.

• Anonyymi

Meditoinnista tulee jälkeenpäin ihmeen hyvä ja rento olo. Rentoutustahan se on, mutta on se muutakin, olo on erilainen kuin joogarentoutuksen jälkeen.

• Anonyymi

Hei,
      Tämä on sinulle kaivattu mies.
      Kyllä on todella monenlaisia energeettisiä yhteyksiä. Yritän pysyä taustalla, mutta kyllä tuntuu monenlaista ja tulee mieleen kaikkea.
      Ehkä sitten jos joskus elämäntilanteesi muuttuu.

Sellaista vielä , että alkuillasta tuntui erityisen voimakasta huonoa energiaa. Oikein kunnon hyökkäys tms. Sain sen omalta osaltani pois häiritsemästä, mutta jostain syystä tuli mieleeni, että olethan kunnossa?!

• Anonyymi

Voidaanko hoitaa tämä intohimopuoli ihan kahdestaan jossain muualla? Kun ryhmäseksi ei oo mun juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      88
      4464
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3860
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3210
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2822
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2382
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2096
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1781
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe