Onko teidän mielestä sallittua, katsoa ihailevasti kauniita naisia?
Itse niin täynnä ihailua ja himoa, että välillä tuntuu, että nää ihailun kohteet huomaa sen.
Mitä te itse teette, kun huomaatte ihailevan katseen?
Mä olen itse tälläin muoto puoli, joten ihailua en ole osakseni saanut.
Saako ihailla?
12
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää että et ole saanut ihailua osaksesi. Kaikkien pitäisi saada. Sanoisin että katsominen on sallittua siihen rajaan saakka, ettei se aiheuta epämukavaa oloa katseen kohteelle. Liian kauan tai intensiivisesti katsominen voi mennä yli.
- Anonyymi
Huomaan kyllä olevani katseiden kohteena, tosin en osaa sanoa ovatko ne nyt aina "ihailevia", ehkä uteliaita tai neutraaleja enemmänkin. Joskus hymyillään leveästi, itse sellainen etten virnuile tuntemattomille. Eri asia jos tunnetaan paremmin. :)
- Anonyymi
Tottakai sinkkuna saa ihailla ympärillä olevaa kauneutta. Itsekin lepuutin silmiäni tänään kirjakauppaan mennessäni. Mitkä ihanat silmät...
- Anonyymi
Minusta on mieltä ylentävää, jos joku katsoo ja hymyn annan kiitokseksi💜
- Anonyymi
Saa katsoa kunhan ei ole häiritsevää tuijotusta. Yleensä vastaan hymyllä. En ole kovin tiheään katseen kohteena itsekään.
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään pahaa oo jos kauneus pistää silmään. Ehkä tuijottaminen menee kuitenki överin puolelle oli se sit ihailevaa tai ihmettelevää.
- Anonyymi
Aika vaikea kuvitella, että joku herättäisi niin suurta himoa, että se näkyisi katseesta tahtomatta.
- Anonyymi
Mielestäni on sallittua. Itsellä kuitenkin jo sen verran ikää ettei kadulla katsella ja täytyy todeta, ettei nuorempanakaan liikaa tuijoteltu edes bileissä. Voisi oikeastaan tuntua aika hyvältä jos joku nainen katsoisi ihailevasti tai vaikka himoitenkin, mikä ettei.
- Anonyymi
Mä en ole vielä koskaan havainnut yhdenkään naisen katsovan mua himoiten. Tuskin on kovin yleistä naisten kesken ainakaan julkisella paikalla. Eikä mua muutenkaan paljon naiset katso, joskus joku vilkaisee enemmän neutraalisti.
Mun mielestä saa katsoa ellei toinen silmin nähden vaivaannu. - Anonyymi
Joskus tahalleen ja huvikseen tuijotan hyvännäköistä naista:)
- Anonyymi
Katsoa saa mutta ei koskea :)
- Anonyymi
En ole kosketteleva.
Ihailen, mutta olen huomannut ihailuni kohteen alkaneen koskea minua.
Pidän siitä, mutta olen hämmentynyt.
Hän tietää, että pidän hänestä, mutta olen pysynyt vain kasomis linjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481299Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101229- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3945Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773