Ootko enää edes töissä, kun taidat roikkua täällä 24/7
Voitko ikämies jättää minut rauhaan
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
minkä ikäne olen
- Anonyymi
ainaski yli kolmenkympin menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainaski yli kolmenkympin menee.
Ikämies 30 kymppinen 😂 jättää rauhaan? Onko yhteydessä henk.koht. vai omitko täältä jotain viestejä?
- Anonyymi
Minä olen jo eläkkeellä minulla on aikaa,älä ole huolissasi.Vai pitäisikö olla huolissaan?
- Anonyymi
Oletko Eero?
- Anonyymi
Hyvää yötä hyvälle miehelle. Todellisuudessa olen täällä nykyään hyvin harvoin. Minulla on elämässäni nyt mukavaa ja toivon samaa sinulle. Elämäsi ei vielä mielestäni ole puhjennut kukkaan. Olet minulle rakas palstaystävä. Toivotan sinulle jossakin vaiheessa hyvää joulua😊. Kaikki on nyt hyvin ja sinullakin oikeasti ihan hyvin. Olet monessa mielessä rikas.
- Anonyymi
Aika ikävää jos hän ajattelee noin. :(
- Anonyymi
Toivottavasti aloittaja ei ole M kirjaimella alkava nainen?
- Anonyymi
Osa aika töissä oon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708