Olemme tulossa Jouluksi ja välipäiviksi Lapualle sukuloimaan ja laskettelemaan. Lapsille olisi tärkeää päästä laskettelemaan ja varasimme jo kesällä mökin Simpsiöltä. Lumen tuloon ei kukaan voi vaikuttaa, mutta ovatko rinteet missä kunnossa, onko lumetettu pakkasien aikana? Kauden avaus pitäisi olla 20.12. mutta voiko siihen luottaa, jos ei ole lunta?
Toinen asia on uimahalli. Minkälaista väkeä siellä käy, voiko sinne mennä lasten kanssa? Ihmetyttää se nimi. Pistää silmään niin kuin sauna Thaimaassa.
Lapuan uimahalli?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
miten wittu sä luulet että niitä ollahan lumetettu jos ei pakkasta juurikaan ole ollut vettä satanu viikko tolkulla.sitä ennen oli kesä hä ? uimahalli on hyvä hienoa porukkaa käy....mutta kuuöle sun viestis on provo eli puhut paskaa
- Anonyymi
Mä meen laskettelemaan Ideaparkkiin kaikissa kunnon ostoskeskuksia on rinteet kunnossa.
Lapualla lasketaan taivaan alla tulevana viikonloppuna. Seinäjoella Ideaparkissa on katto pään päällä. Otan luistimet mukaan.... Onhan siellä jääkin...
nimi kertoo kaiken mitä uimahallissa tapahtuu. Miehet jyyystää toisiaan ja naisilta pääsy kielletty
- Anonyymi
Uimahallista en oikein tiedä...en itse ehkä menisi, kuulemani mukaan siellä olisi joku yhteissauna.. mitä sitten ikinä tarkoittaakin.
- Anonyymi
saastapesä koko uimahalli
- Anonyymi
Uima allahs riemua jösse - katos
- Anonyymi
Voi Eeva lakeuksilla joksoo näin
> Tuuletar - Ievan polkka (Loituma COVER) < - Anonyymi
Simpsiöllä lunta 30 cm. Kaik rinteet avattu. Tule vuan .
- Anonyymi
Mitäs tästä, miten estetään kansanvaihdon toteutuminen ja kulttuurimme tuhot.
Tanskassa asuvista henkilöistä kaikkiaan 14 prosenttia on tällä hetkellä maahanmuuttajataustaisia, mutta suuret kaupungit kuten Odense ja Kööpenhamina erottuvat keskiarvosta. Kööpenhaminassa 25,7 prosenttia ja Odensessa 23,5 prosenttia lapsista syntyy maahanmuuttajaäideille.
Muutama vuosikymmen vain menee,
kun tilanne on toisinpäin ja valta kehitysluokkaa rähinäiset- Anonyymi
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Onko siellä Odensessa laskettelukeskus?
Meinaako taas fyrrätä ainakin vähän näitten käestätaluttaijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaako taas fyrrätä ainakin vähän näitten käestätaluttaijaa.
Laskettemaan tuo on menossa. Laskemaan sisään.
- Anonyymi
Täällä sitä nyt ollaan. Lapsia ei enää huvita lasketella kun on niin pikkuinen mäki vaan vinkuvat ideaparkkiin. Uimassa käytiin ja, no en kommentoi ettei tule kenellekkään paha mieli.
Pääsisipä jo kotimatkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868