kun oli luotsi nimikkeellä, palstavahti?
Mikä oli suomi24 palstoilla ennen
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan muista. Minulla se on kielenpäällä jo.
Kyttä? Jepari? Sinivuokko? Poliisi? ...
- Anonyymi
Olen lukenut, että täällä on ollut joskus "luotseja".
Minä olen ollut täällä n. 5 vuotta, mutten ole nähnyt vilaustakaan mistään "palstavahdeista".
Joku robotti Popotti poistaa viestejä aivan mielivaltaisesti.
kylmätotuus - Anonyymi
En osaa sanoa tarkemmin.
Kysy hunksilta, joka on sheriffinä touhunnut aikaisemmin, ehkä nytkin ?
Mennään nyt näin kun on määrätty. - Anonyymi
Vaivaa kyllä nyt niin älyttömästi , et mikä se oli .
- Anonyymi
Sheriffi se oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sheriffi se oli.
Oliko tosiaankin , kiitos sulle jos näin on , minulla on jokin lyhyempi sana hakusessa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tosiaankin , kiitos sulle jos näin on , minulla on jokin lyhyempi sana hakusessa .
Tiedän että tiedätte, jos vain haluutte tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko ollut shefu tai sefu?
Toimivatko he edelleen, se onkin toinen juttu.
Ainakin mustat vakinikit ovat olleet joidenkin sinisten hampaissa koko ajan, jonka olen täällä kirjoitellut.
Omat kommenttini ovat pysyneet palstalla, paria kirjoitustani lukuunottamatta.
Nekin todennäköisesti poistatti sininen nimmari, jonka jalkoja kommenttini alkoivat liikaa kuumottaa.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin mustat vakinikit ovat olleet joidenkin sinisten hampaissa koko ajan, jonka olen täällä kirjoitellut.
Nekin todennäköisesti poistatti sininen nimmari, jonka jalkoja kommenttini alkoivat liikaa kuumottaa.
kylmätotuusSheriffi, Sefu. Luotsi, palstavahti, YP eli ylläpito. Suunnilleen siinä ne oli.
Anonyymi kirjoitti:
kylmätotuusNythän ei mustia vakinikkejä enää muita olekaan kuin tuo sinun nikkisi Anonyymi.
Vielä kun sinäkin rekkautuisit, niin tulisi palsta selvemmäksi. Ahkera kirjoittelija nävyt olevankin. Näyttää niinkuin harrastaisit yksinpuhelua, etkä vain tällä palstalla, vaan joka palstalla ja joka ketjussa ...- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Nythän ei mustia vakinikkejä enää muita olekaan kuin tuo sinun nikkisi Anonyymi.
Vielä kun sinäkin rekkautuisit, niin tulisi palsta selvemmäksi. Ahkera kirjoittelija nävyt olevankin. Näyttää niinkuin harrastaisit yksinpuhelua, etkä vain tällä palstalla, vaan joka palstalla ja joka ketjussa ...Totta. Anonyymi, jollain palstoilla vierailija. Kiirettä pitää.
- Anonyymi
Sanokaa jo mikä nimitys se oli.
- Anonyymi
Seriffi, sefu, contol, korvenkukka, MOM .....
- Anonyymi
Sä oletkin ollut kauan näillä palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oletkin ollut kauan näillä palstoilla.
>>>> Sä oletkin ollut kauan näillä palstoilla.
sie myös jos tiiät mainitut ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>> Sä oletkin ollut kauan näillä palstoilla.
sie myös jos tiiät mainitut ;)Ei ollut tuttuja nimiä kuin seriffi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tuttuja nimiä kuin seriffi.
>>>>Ei ollut tuttuja nimiä kuin seriffi.
Mistäs sitten päättelit niien olevan jostai kauan sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>>Ei ollut tuttuja nimiä kuin seriffi.
Mistäs sitten päättelit niien olevan jostai kauan sitten?Jos mä sitten oletin väärin, kun en ole noita nähnyt.
- Anonyymi
Seriffi, joka oli 60 palstalla hunkkeli
- Anonyymi
Tsiisus mikä aloitus!
Useimmilta palstoilta ei ole "vahtaaminen" hävinnyt mihinkään, kuvittelua joka niin väittää.
Vaikkei mainintaa ole sefunimistä, useistakin, vaihtuvista, jatkuu samainen piip....erittäin näkyvästi ilman kiikarointiakin.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
"""Tsiisus mikä aloitus!"""
Omasihan on nikistä päätellen.Helppoa päätelmää.
Nykyinen Tellukka, entiset piip...tapsut.
- Anonyymi
Ihan aivan sama.
Koska tämäkin palsta on täynnä toinen toistensa vahteja. Muistavat sattumuksia ties kuinka kauaksi? Varmaan taltioineet kirjoituksia kymmenen vuoden takaa lähtien. Jotkut surffailevat toisten perässä palstoilta toisille ja kolmansille.
Siinähän ne eläkepäivät kuluvat mukavasti.
Tietäisiköhän kukaan, kauanko minä olen käynyt eri palstoilla? Oma muisti kehuu viittä vuotta mutta saattaahan muistini olla häiriintynyt?- Anonyymi
Ja innokkaimmat stalkkaajat tonkivat arkistoa etsien jonkun joskus jossain kirjoittamaa tekstiä, muistuttaako se jonkun nyt jossain kirjoittamia sanoja.
Luoja varjelkoon mitenkä pienet ympyrät voi ihmisillä olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja innokkaimmat stalkkaajat tonkivat arkistoa etsien jonkun joskus jossain kirjoittamaa tekstiä, muistuttaako se jonkun nyt jossain kirjoittamia sanoja.
Luoja varjelkoon mitenkä pienet ympyrät voi ihmisillä olla.Sepä tässä hymyilyttää noin viiden vuoden kokemuksella, eikä edes päivittäin käyneenä.
- Anonyymi
Mukeawa ja KorvonKukka, huksi kehui olevan sefu, tierä häntä
njjjj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847