Lisääntyneen tietotaidon vuoksi on yhä useampi yrittänyt koota itse tietokoneensa. Aina uusi komponentti on uusi tuttavuus, ja sitä käsitellessään tekee virheitä. Nyt haluaisinkin kuulla tarinoita, joissa on itse aiheuttamansa vian vuoksi, on onnistunut saamaan myyjältä uuden tilalle. Olen varma että joka ikisellä TEE SE ITSE miehellä on tällainen tarina olemassa ja parhaimmilla useampi.
Tämä on sikäli tärkeä aihe näin joulun alla varsinkin, että juuri nyt on monella postipaketti tulossa, ja aikomus kasata se itse. Täytyy osata luoda aidon tuntuinen saatekirje vikaantuneelle tuotteelle. Täytyy muistaa että huijaaminen on molemmin puolista, koska myyjä huijaa sinut ostamaan tuotteen, jolla et mitään tee, etkä koskaan ennen tiennyt tarvitsevasi sellaista tai et tiennyt että et tule nykyjään toimeen ilman sitä, ja että, juuri nämä tuotteet ovat niitä, jotka ovat poistumassa markkinoilta, ja uhkaavat jäädä varastoon ja niin edelleen. . . .
Ja nyt suruttomasti opettavia tarinoita näille itse kasaajille, ettei mene sormi suuhun vikaa myyjälle selitellessä.
Onnistuneita huijaus tarinoita
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan huijannut myyjää nettikaupassa, mutta muutaman kerran on käynyt niin että paketti on mennyt rikki ja tavaraa mennyt hukkaan tai tavara särkynyt matkalla. Tai sitten paketti ei ole tullut perille.
Kun on todisteiden kera esittänyt myyjälle rikkoutumisen niin on aina saanut korvaavan tilalle tai rahat takaisin.
Huijaaminen kalahtaa kyllä ennemmin tai myöhemmin kyllä omaan nilkkaan. - Anonyymi
Itsehän siinä itseäsi huijaat kun ostat tavaraa mitä et tarvitse etkä osaa edes käyttää.
- Anonyymi
Tähän asti näyttää siltä, että tärkein neuvo on;
ÄLÄ TUNNUSTA
Pojat vain muotoile asian monisanaisesti. Lisää tarvitaan, noilla neuvoilla ei vielä mitään uskalla kasata.- Anonyymi
Pojatpa ne hyvinkin. Pullonkeräysbudjetilla lienee pakko yrittää naruttaa. Ei me aikuiset.
Sitäpaitsi: alaikäisen kansssa tehty kaupallinen sopimus ei ole laillinen ilman hänen holhoojansa hyväksyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222470Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512197Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191440Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491313- 991302
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621091Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise861074Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle81066Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035