Tänään mulle jotain kivaa :)
Niina voisitko kirjoittaa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin. Kelle kirjotan?
- Anonyymi
Hänelle jonka vuoksi olet täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle jonka vuoksi olet täällä.
:) Tuliko perille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:) Tuliko perille?
Tuli. En vain ikinä ole ennen ollut tekemisissä kenenkään noin ilkeän ihmisen kanssa, joten pahinta skenaariota oli vaikea uskoa mahdolliseksi. Annoin jatkuvasti hyvän tulkinnan voittaa, koska se toinen tuntui niin vaikealta uskoa todeksi. Virheen teet, jos luulet etten huomannut omituista sävyä.
En esim. kuukausia sitten ikinä vastannut tiettyihin juttuihin, koska niissä oli niin outo sävy. Luulit varmaan, että niihin vastailin? ;) Ajattelin, että jos ne liittyisivät minuun, niin silloin ne olisivat lähinnä kiusaamista. Pidin ihan mahdollisena, että jotkut sivulliset voisivat tehdä sellaista, mutta sinusta en ikinä olisi uskonut.
Minun on vaikea ymmärtää, miksi lähes kolmekymppinen akateemisesti koulutettu nainen nettikiusaa jotain ihmistä, joka ei tehnyt hänelle ikinä mitään pahaa vaan päinvastoin on tahtonut pelkkää hyvää. Et ole tosiaankaan voittaja... En kyllä minäkään. Tämä oli yksi absurdi näytelmä.
Pakko sanoa myös, että olet ilmeisesti sekoittanut minut johonkin "pyörämieheen". Tähän johtopäätökseen tulin, kun syötin tuon viestissäsi olleen termin hakuun. Selvästi jäljittelit sillä nimimerkillä kirjoittaneen omituista tapaa jakaa viesti ja eräs-sanan käyttöä. Mulla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ minkään pyörämiehen tekstien kanssa, että ihan tiedoksi vaan.
Huvittavaa, jos olet joskus aikoinaan luullut, että täällä sulle kirjoittelen :) Kirjoitukseni tänne alkoivat heinäkuun puolivälissä tänä vuonna. En myöskään häpeä niistä yhtäkään.
Opettavainen kokemus toki.
Jatkoja, jonkinlaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli. En vain ikinä ole ennen ollut tekemisissä kenenkään noin ilkeän ihmisen kanssa, joten pahinta skenaariota oli vaikea uskoa mahdolliseksi. Annoin jatkuvasti hyvän tulkinnan voittaa, koska se toinen tuntui niin vaikealta uskoa todeksi. Virheen teet, jos luulet etten huomannut omituista sävyä.
En esim. kuukausia sitten ikinä vastannut tiettyihin juttuihin, koska niissä oli niin outo sävy. Luulit varmaan, että niihin vastailin? ;) Ajattelin, että jos ne liittyisivät minuun, niin silloin ne olisivat lähinnä kiusaamista. Pidin ihan mahdollisena, että jotkut sivulliset voisivat tehdä sellaista, mutta sinusta en ikinä olisi uskonut.
Minun on vaikea ymmärtää, miksi lähes kolmekymppinen akateemisesti koulutettu nainen nettikiusaa jotain ihmistä, joka ei tehnyt hänelle ikinä mitään pahaa vaan päinvastoin on tahtonut pelkkää hyvää. Et ole tosiaankaan voittaja... En kyllä minäkään. Tämä oli yksi absurdi näytelmä.
Pakko sanoa myös, että olet ilmeisesti sekoittanut minut johonkin "pyörämieheen". Tähän johtopäätökseen tulin, kun syötin tuon viestissäsi olleen termin hakuun. Selvästi jäljittelit sillä nimimerkillä kirjoittaneen omituista tapaa jakaa viesti ja eräs-sanan käyttöä. Mulla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ minkään pyörämiehen tekstien kanssa, että ihan tiedoksi vaan.
Huvittavaa, jos olet joskus aikoinaan luullut, että täällä sulle kirjoittelen :) Kirjoitukseni tänne alkoivat heinäkuun puolivälissä tänä vuonna. En myöskään häpeä niistä yhtäkään.
Opettavainen kokemus toki.
Jatkoja, jonkinlaisia.Olitko luullut, että netissä kaikkeen ja kaikkiin kannattaa luottaa? Ethän todellisuudessa edes tuntenut minua. Olit todellakin antanut mielikuvituksesi lentää, mutta niinhän se usein täällä on.
Olit ymmärtänyt kiusaamisen väärin. Minä olin tullut kiusatuksi. En ollut mitenkään voinut tietää kaikkia asioita, jotka vaikuttivat taustalla. Jotain hyötyä koulutuksesta...
Niin olin sekoittanut sinut siihen pyörämieheen, kun samanlaisissa sukkahousuissa olit kylillä hiippaillut. En käsitä taas mitä päässäsi liikkui. Eikö yhtään hävettänyt?
Olin kyllä huomannut kirjoituksesi täällä, mutta en halunnut niitä kommentoida, enkä kuvitellutkaan, että aiemmin olisit tänne kirjoittanut. Muistin kyllä, että et millään olisi voinut olla kirjoittamassa, kun olit siellä esteratsastuskilpailussa. Nekö ne sukkahoususi olivat? Ei ehkä viisain vaihtoehto housuiksi ihmisten ilmoilla, mutta oma on sekin valintasi.
Opittiin kai molemmat vähän tässä siitä millaisia ihmisiä netissä voi vastaan tulla. Kiitos vaan tästä opetuksesta sulle
Jatkot myös sinne. Niin en todellakaan ollut siellä helmikuussa. Olisi sun pitänyt muistaa, että olin Vihtorin ristiäisissä.
- Anonyymi
Hyvää Joulua yhdelle mukavalle Niinalle:)
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle ja hänelle :) <3
- Anonyymi
Sulle myös :)
- Anonyymi
Kysytään tässä nyt samalla, että näinkö sinut helmikuussa täällä päin vai oliko se joku muu? Olin aika 50/50, kallistuin ajattelemaan ettet ollut sinä. Konteksti vain oli vähän outo... -ap
- Anonyymi
Jotain kivaa.
T.Niina. - Anonyymi
Oletko pieni tonttu vai iso tonttu?
- Anonyymi
Rakastuin ensisilmäyksellä <3 ;)
- Anonyymi
Yksi ihana niina on hesessä töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333