Uutisissa puhuttiin että päihtyneet yms

Anonyymi

on kosmeettinen haitta kauppakeskuksissa.
Vai. Niin.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se riippuu kännin määrästä ja monesta muista seikoista. Kyllä minä olen käynyt muutaman drinkin jälkeen kaupassa, tuskin ovat huomanneet mitään.
      Hajuhaitta oli eilen salilla, kun mies puhkui paljoissa vaatteissa laitteissa ja koko tila haisi hieltä. Ei ollut suomipoika.

    • Anonyymi

      Tuskin kommentilla paria olut- tai viinilasillista ottaneita tarkoitettiin. On tosi ärsyttävää kun juopot valtaavat kauppakeskusten istumapaikat ja "viihtyvät" näissä lämpimissä siisteissä paikoissa päivästä toiseen. Viinaa otetaan salaa niin ettei vartijat tai muu henkilökunta näe ja meno jatkuu päivästä toiseen. Rahaa tuollaiset laitapuolen kulkijat eivät kauppakeskukseen jätä. Ei nuo rauhattomat ja joskus kovaankin ääneen "seurustelevat" kauppakeskuksien viihtyvyyttä lisää, sitä on turha väittää. Nuorista ja heidän melustaan valitetaan herkästi, mutta asiattomille aikuisille pitäisi antaa lupa majailla kauppakeskuksissa muiden "ilona", sitä en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Ja pummaavat dementoituneelta vanhukselta julkisesti. Muut, ne näennäisesti ryyppäämättömät, käyttävät salaa hyväkseen.


    • Anonyymi

      Vartioita on kauppakeskuksissa.

      • Anonyymi

        Tarkoittanet vartijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittanet vartijoita?

        Alkoholistejakin puoltaa kokoontumislaki. Heillä on oikeus olla julkisilla paikoilla siinä missä muutkin, kunhan eivät aiheuta vakavaa häiriötä järjestykselle.


    • Uutisissa kerrottiin pitkästä naisesta.
      Sanottiin naisen olevan palloa pyörittelevä Suomalainen.
      194cm.pituinen.
      -
      Hänen nahkansa kuitenkin näytti olevan kotoisin Afrikasta.
      Pituus myös toi mieleen Masai-heimon.
      Tuo heimo hyppii myös korkealle.
      Somaliksi tyttö on aivan liian musta.
      Samoin Suomalaiseksi.
      Ei tuolla lailla saisi nimitellä Suomalaisia.

      H.

    • Anonyymi

      On se ihan hirveetä, kun toisia ihmisiä on olemassa.

      • Anonyymi

        Aika hyvä kommentti.


      • Kovin on ilmassa tuota mainitsemaasi tosiaan.
        Mietin tuossa itsekseni, että onko se jotenkin sivistyneempää sanoa ´´kosmeettinen haitta´´, kun ´´ihmisroska.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      17
      2473
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2215
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      81
      1452
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1423
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1376
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      95
      1250
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1118
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1063
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      79
      1049
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1039
    Aihe