Apua, poika on ihastunut minuun

Anonyymi

Moi!
Mä tarviin apua. Yks poika jonka kaa oon kaveri on nyt ihastunut muhun. Se kerto sen viikko sitten ja on muuttunut ihan kokonaan sen jälkeen. Se soittelee yli kymmenen kertaa joka päivä, lähettää hirveesti viestejä, haluaa viettää joka päivä aikaa yhdessä ja on muutenkin hirveen takertuva. Jos sanon että en voi jonain tiettynä päivänä viettää aikaa sen kanssa, hän kysyy sitä vielä vaikka kuinka monta kertaa. Olen kertonut hänelle että en tykkää hänestä takaisin ja että tää homma ahistaa mua mutta se ei auttanut. Ollaan kans samalla luokalla eli nähdään joka päivä.. Mitä mä voin tehdä?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pliis auttakaa, tää juttu ahistaa mua tosi paljon

• Anonyymi

Auttaiskoha jos sanoisit sille ihan suoraan että sua ärsyttää ku se on niin takertuvainen🤔

• Anonyymi

Mä sanoin tänään mut se vaan katto mua hetken ja alko puhuin jostain muusta.. mua alkaa pelottaan jo tää koska se on nyt huomannut että mä välttelen sitä ja se suuttuu yleensä siitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sanoin tänään mut se vaan katto mua hetken ja alko puhuin jostain muusta.. mua alkaa pelottaan jo tää koska se on nyt huomannut että mä välttelen sitä ja se suuttuu yleensä siitä...

No siis pitäskö sun sit ilmoittaa se asia siihen tyyliin että meet kahdestaan ja kasvokkain sille kertoo et tää sun näin mussa kiinni oleva toiminta tekee mulle aika pahan mielen kun haluisin saada omaa rauhaa. Mutta ihmiset on erilaisia että jotkut vain ovat hyvin kiinni olevia.

Itse kävin tunnustamassa yhdelle tytölle että oon ihastunut siihen kun olin ollu siihen ihastunut jo niin pitkään ja ajattelin että jotain pitää asian eteen tehdä, koska kun mul on samoja tunteja tän tytön kaa nii mua jotenkin jännitti olla sen tytön lähellä ja mul oli välil koulus vatsa sekasin/kipee just sen tunteen takia kun jännitti olla sen kaa lähel. Lisäksi koska tykkäsin siitä niin halusin saada hänelle hyvän mielen :) ja kun se viel sano että sille tuli siitä paljastuksesta hyvä mieli niin kyl se piristää mua toosi paljon! No sen jälkeen kun olin saanut kerrottua omat tunteet ja sen kuinka kiva se on ja kuinka monta kertaa se on sen käytöksellä saanut mulle nii hyvän mielen, nii en oo sen jälkeen puhunut hänen kanssaan oikein mitään ja tästä on jo kuukaus. Ihan vaan sen takia että koska olen vieläkin vähän ihastunut niin puhuminen on silti tosi vaikeata hänen kanssaan. Ja toinen syy on se että tää tyttö ei ollut muhun ihastunut mitä en kyllä olettanutkaan mutta nii en halua millään tavalla ahdistaa tätä tyttöä niin siksi en ole saanut aikaiseksi oikein mitään keskustelua hänen kanssaan tuon paljastuksen jälkeen. Tosin silloin kun kerroin tunteeni nii tää tyttö tais todeta että on ollut ihan kiva tutustuu tai että olis kyl ihan kiva tutustuu. Eli en usko että se pitäis sitä oikeesti ahdistavana mutta silti itse en tuollaiseen aktiiviseen läheisyyteen tuon jälkeen kykenisi. Mut väitän että jos ihminen oikeesti välittää toisesta niin kyllä hän sille antaa omaa rauhaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe