miten paljon olen ajatellut sua piip pystyssä.
Sä tietäsitkin
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aijaa sori bro se oli pränkki sori siit
- Anonyymi
Aha?
- Anonyymi
Mukava kuulla 😗 Oon ajatellut sua usein sillain että ensi suudelma olis töissä ilman suurempia sanoja ja sitten himmataan hetkeks ja tutustutaan 🙂
- Anonyymi
Olisikin söpö aloitus melkein ensimmäiseksi kevyt suukko. Kävisi mulle enkä epäile etteikö hän jopa rohkeammin siellä paikassa ainakin. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin söpö aloitus melkein ensimmäiseksi kevyt suukko. Kävisi mulle enkä epäile etteikö hän jopa rohkeammin siellä paikassa ainakin. 🙂
Niin ajattelin jos tää on s naiselta j miehelle
- Anonyymi
Tieto lisää tuskaa 🤨
- Anonyymi
Heti suoraan asiaan, voi noita homoja.
- Anonyymi
😘🧙♂️🍆🧙♀️
- Anonyymi
Aloitus naiselta ☺️
- Anonyymi
homofoobikko rasisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus naiselta ☺️
Mikäs sulla on sit pystyssä jos oot nainen kerta? Ajattelet nenä pystyssä jotain ?? 🙂
- Anonyymi
Jos mulle niin 😏😏 mäkin oon ajatellut yhtä miestä paljon ihan märkänä.
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen transu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen nainen. Joku trolli tuli laittamaan ton ””transu” -kommentin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen. Joku trolli tuli laittamaan ton ””transu” -kommentin.
Täällä on kymmeniä tyyppejä näitä v...n jankutuksia kommentoimassa, joten ei kannata omia mitään, ei hyvässä eikä pahassa. Menkää maate!
- Anonyymi
Onneksi en tiedä.
- Anonyymi
🙈👍
- Anonyymi
minua kakattaa
- Anonyymi
Käy kakalla. Jospa äitikin tulee vielä pyyhkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kakalla. Jospa äitikin tulee vielä pyyhkiin.
Siellä taisi olla vesikatko.
- Anonyymi
tietäisitpä omat piippini sua ajatellessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471