Herlevi jälleen

Anonyymi

Onko Herlevi loikkaamassa persuihin, kun äänestää heidän esitystään?
KP:
"Pientä tunnelatausta saattaa olla ilmassa helmikuussa, kun Kokkolan kaupunginvaltuusto kokoontuu käsittelemään Kokkolan pakolaiskiintiöitä.

On todennäköistä, että valtuusto pääsee ainakin äänestämään: perussuomalaisilta on odotettavissa ehdotus kiintiöpakolaisten vastaanottamisesta vain joka toinen vuosi. Samasta asiasta äänestettiin jo kaupunginhallituksen kokouksessa maanantaina. Esityksen takana oli Timo Sillanpää (ps.) puheenjohtaja Reino Herlevin (kesk.) kannattamana.

Esitys sai kolme ääntä, mikä ei riittänyt. Näin ollen kaupunginhallitus päätti pitää kiintiöpakolaisten määrän kolmessakymmenessä per vuosi. Tilanne arvioidaan uudelleen vuonna 2021.

Perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja Timo Sillanpää uskoo, että asiaan palataan kaupunginvaltuustossa."

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kun tulee pakolaisia se työllistää joutolaisia jotka eivät ole koskaan olleet oikeissa töissä, eli sopivat hyvin pakolaisten joukkoon.

• Anonyymi

Kotoutetaan heti töihin, eikä anneta hotellimajoitusta, kyllä suomalaiset työntekijät osaavat opettaa paremmin kuin joutolaiset sosiaalitantat.

• Anonyymi

Minä olen ainakin ymmärtänyt, että Kokkolassa nämä kiintiöpakolaiset ovat sopeutuneet hyvin ja olen nähnyt heidä kouluissa, vanhusyen palvelutaloissa töissä, yrityksissä töissä tai työkokeiluissa jne. Eikö tämä ole parasta pakolaisten auttamista?

• Anonyymi

Terveys keskuksen vuodeosastolla olen nähnyt filippiiniläisiä ja thaimaalaisia töissä.
        Eivät kaikki Kokkolaan saapuvat kiintiöpakolaiset jää Kokkolaan, vaan moni on muuttanut Eteläsuomeen opiskelemaan lähteneiden lasten perässä tai työn perässä.
        Mun puolesta voi tulla joka vuosi kiintiöpakolaisia enemmänkin, myös Burmasta ja Afrikasta voisi ottaa välillä kiintiöpakolaisia myös.
        Toivottavasti kaikki työtä haluavat saisi töitä, niin suomalaiset ja maahanmuuttajatkin.
        Kielen oppiminen, työ ja yhteiskuntaan kuulumisen tunne ovat parasta kotouttamista.
        Kokkola alkaa olemaan kansainvälinen kaupunki kiintiöpakolaisten, maahanmuuttajien ja ulkomaalaisten opiskelijoiden ansiosta.
        Tosin ei maahanmuuttajia kovin paljon näe kaupungilla, kun viettävät aikaa paljon keskenään, vaikka kielen oppimisen kannalta olisi hyvä saada jutella suomalaisten kanssa.

• Anonyymi

Ullavassa on kova pelko, tulevat ja vievät naiset ja työpaikat. Eiköhän ne molemmat puutu jo nyt Ullavasta.

• Anonyymi

komppaan herleviä

• Anonyymi

Jo kaksi persua täällä näköjään, Herlevi ja joku muu.

• Anonyymi

Reino on äijä, samassa ylä-asteessa koulut käyty. reino lopetti 90 ja minä 92

• Anonyymi

Jäänmurtaja ja lumilinna meripuistoon.Kokkola nousuun.

• Anonyymi

Filippiiniläiset ja thaimaalaiset eivät ole pakolaisia, vaan työn perässä tulleita... Ongelmana on tiettyjen toisten ryhmien työllistyminen...

• Anonyymi

Eikös kokkolalainen nuori yrittäjä, valtakunnallisen maahanmuuttajayriitäjäpalkinnon saanut, ole Keniasta? Kummasti palkaanut lähes kymmenen työntekijää jo nyt.

Monellako persuyrittäjällä, vai onko heitä, on yhtä monta työntekijää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe