Olen vuoden käynyt lukioa 80 -luvulla. Paikkakunnan vaihdon vuoksi en päässyt jatkamaan sitä opintopolkua. Valmistuin merkonomiksi. Nyt työelämässä olen opiskellut datanomiksi. Edelleen se kesken jäänyt YO-tutkinto kiusaa takaraivossa... Ja ikää on jo 50 v. Onko kuinka raskasta opiskella verkkokurssina YO-tutkinto ja saakohan tuosta ekan vuoden ja muista opiskeluista jotain helpotusta?
Merkonimi, datanomi ja sitten vasta ylioppilas?
Anonyymi
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti saat paljonkin helpotusta aikaisemmista tutkinnoistasi.
Opiskelet koulusi kanssa sovittavan määrän vain niitä aineita, jotka kirjoitat yo-kokeissa. Pakollisia kokeita on 4, niistä yhden on oltava äidinkieli. Ota yhteyttä koulun opoon, häneltä saat tarkempia tietoja.
Onnea ja menestystä! - Anonyymi
Verkkokursseja en kyllä suosittelisi. Eikö lähistöllä olisi aikuislukioa, jossa voisit käydä normaaleilla lukiokursseilla? On kauhean raskasta yksikseen puurtaa.
- Anonyymi
Yhteys kouluun, sieltä saat infon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189