Kyllä taas kurjistuu olosuhteet.
Olen työtön vajaakuntoinen työnhakija. Toimeentulo työmarkkinatuki, asumis ja toimeentulotuki.
Olen alaikäisen lukiolaisen lähivanhempi
Olen saanut pidettyä maksetun pienen osakkeen , mutta kela lopettaa rahoitusvastikkeen huomioimisen toimeentulotuessa 1.1.2020.
Ja lähiaikoina lapsi täyttää 18v jolloin loppuu lapsilisä etä vanhemmalta.
Eli lähiaikoina lähtee useampi satanen muutenkin pienistä tuloista....Onko muita kohtalotovereita joiden elämä vaikeutuu kohtuutomasti rahoitusvastikkeen huomioinnin loppumisesta ?
Kela ei enää 1.1.2020 hyväksy rahoitusvastiketta
2
<50
Vastaukset
Sama kohtalo odottaa muitakin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16149341/asumisoikeusasunnon-vastikkeeseen-ei-enaa-taysimaaraista-toimeentulotukea
Nyt olisi tärkeää että joku valittaisi tuosta ja varmaan sen joutuu viemään Korkeimpaan hallinto-oikeuteen saakka joten saattaa kestää vuosia mutta parempi olisi saada ne rahat vaikka sitten KHO:n päätöksen jälkeen kun ei milloinkaan.
Valitettavasti tuohon ei Kelan perseilyyn ole käytössä hygieenisempiä keinoja kun muutoksenhaku, ensin päätöksestä oikaisuvaatimus josta valitus hallinto-oikeuteen ja varmaankin sen jälkeen vielä korkeimpaan hallinto-oikeuteen.
Minua tuo ei nyt koske mutta lähivuosina tehtävän putkiremontin jälkeen saattaa koskea.- Anonyymi
Lapsi kun täyttää 18 vuotta niin hänellä on myös oikeus hakea toimeentulotukea vaikka asuukin kotona. Myönnetään varmaankin perusosa mutta kuitenkin jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193772Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322068- 1001723
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461685Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101440- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041186- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104984Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74914