Miksemme voi tutustua kunnolla tai miksi vihjailet jos et ole kiinnostunut?
Tässä on mennyt jo noin 3 vuotta kun katseet kohtaa, vaikka osoitit ettet ole kiinnostunut, mutta havaintojen mukaan voi tulkita toisin. Ainakin tästä tulee kohdallani huolestunut olo kun saan "flirttailevia katseita", vaikka käytännössä se ei ehkä tarkoita mitään. Kun kerran olen jo sen varmistanut kysymällä.
Hei. Nainen !
11
701
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan leikkii vaan. Ajan tuhlausta.
- Anonyymi
Sinun on luovuttava jonnin joutavasta. Aloita uusi elämä, pärjäät kyllä.
- Anonyymi
Juu. Niin pitäis. Oon jumissa
- Anonyymi
Mites ne ovat omat tunteesi tätä naista kohtaan?
Entä jos onkin rakastunut? - Anonyymi
Miten olet tunteesi naiselle ilmaissut- oikeita sanoja käyttänyt, mielessäsi vaan vai tulkinnut tilanteita ?
Mä olen viime kesänä ainaki yrittänyt tutustua mieheen, mutta olemme jääneet viestittely- vaiheeseen. Tällä hetkellä sekin hiipunut... Elämä jatkuu, sittenkin,
Nainen pääkaupungista- Anonyymi
En ole ilmaisut tunteita. Siihen ei ollut tarvetta. Kysyin tutustumista. Hän ei suostunut, eikä edes katsonut minua. Kännykässä oli jotain tärkeämpää . Nänellä oli useita sopia hetkiä tulla puhumaan sen jälkeen, jos silloin ei ollut sopiva hetki puhua.
- Anonyymi
Etkö ole juuri se joka häröilee täällä kaikille naisille? Miten kukaan voisi ottaa sinua täällä tosissaan?
- Anonyymi
En ole katsonut flirttailevasti onko hymy flirttiä no ei ole ja siitä kun katseet kohdannut tunnisteellisesti taitaa olla yli vuosi jos ei pidempikin aika en enää muista. En tahdo välillemme kaveruutta kummempaa eikä sitäkään jos ei käy. Anteeksi jos annoin ymmärtää toisin ajatukseni ovat olleet sekavat mutta kuulun tänne missä olen.
- Anonyymi
Omasta elämästäni voin sanoa etten ole kokenut kenenkään katsoneen minua flirttailevasti, enkä ole sellaista keneltäkään odottanutkaan. En etsi romantiikkaa elämääni, näen kaikki miehet kavereina.
- Anonyymi
Jos alottaja ei oo kunnolla tunteitaan kertonut niin mistäs nainen niistä tietäis.
- Anonyymi
Ei mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475535Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1501791No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361682- 171663
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771108Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62919