Vieläkin jaksan haaveilla, että näemme vielä.
Tammikuun lopussa tulee kolme vuotta kun näimme
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä oli helmikuun puoliväli
- Anonyymi
Paljon mahdollista, että näimme myös silloin.
- Anonyymi
Haaveet ei lopu haaveilemalla.
- Anonyymi
Mulla oli 14.1 (ei liity aloitukseen)
- Anonyymi
Ei lopu ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelin et 14.2. Ehkä olen väärässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla, että laitoin päivän väärin. Auton rekisteröinnistä näin, että päivä on 17.1.
- Anonyymi
Tammikuun alkupuoli.
- Anonyymi
Oliko se jokin tietty paikka illalla.
- Anonyymi
Niin minäkin näin erään naisen tuossa tammi-maaliskuu akselilla, mutta en päivää muista. Eräässä työhommassa näimme.
- Anonyymi
Milläs kirjaimel naisen nimi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs kirjaimel naisen nimi alkaa?
A - kirjaimella.
- Anonyymi
Joo pankissa ja ei kiinnosta.
- Anonyymi
No ei missään pankissa.
- Anonyymi
Ruokapaikassa näin miehen A. Jos haluat olla yhteydessä niin olet ja jos et halua olla niin et ole.
- Anonyymi
Niin silloinhan me N-naisen kanssa näimme ensimmäisen kerran.
- Anonyymi
Juuuu....
- Anonyymi
VUONNA 2016 KESÄKUU PÄIVÄ 1
MÄ ÄNIN MUN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837