Sähköhammasharjan lataus

Anonyymi

Mikä on oikea lataustapa? Pitääkö laite olla aina latauksessa vaiko vain sen jälkeen kun se vilkuttaa latauksen tarvetta?

Joskus 80-luvulla pidin aina latauksessa ja vehje meni sököksi aika pian, ei enää ottanut latausta vastaan.

Onko nykyiset laitteet parempia siinä suhteessa ja kuinka niitä pitää ladata? Onko partakoneille sama ohje?

5

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikea lataustapa on sellainen, että se tehdään oikealla tavalla.

• Anonyymi

Minulla on kaksi enkä pidä jatkuvasti varauksessa.

Eli käytän yhtä kerrallaan ja toinen on varalla täyteenladattuna. Kun hyytyy, otan toisen käyttöön. Laitan tyhjentyneen syrjään odottamaan lataamista ja lataan muutaman päivän päästä niin että on valmiina sopivasti kunnes tarvitaan.

En tiedä, onko oikea tapa mutta varmasti parempi kuin pitää jatkuvasti latauksessa.

Kameraankin minulla on useampi kuin yksi akku. On kolme akkua, niin ei tarvitse varata ennen reissuun lähtöä varalta. Kun käytössä ollut tyhjenee, otan seuraavan vuorossa olevan käyttöön. Akuissa on numerot 1-3.

• Anonyymi

Joskus aikoinaan pidin laturin jatkuvasti töpselissä kiinni. Ei ainakaan se värkki kovinkaan kauaa kestänyt kun ei enää ottanut vastaan latausta. En tiedä onko vehkeet siitä parantuneet vai ei. Nykyään lataan vasta sitten kun merkkivalo alkaa vilkkua.

• Anonyymi

Lukekaa Tekniikan Maailman testit. Oli joskus takavuosina jossain numerossa.

• Anonyymi

Vihoviimeisin homma on pitää jatkuvassa latauksessa, oli värkki mikä hyvänsä. Se kuluttaa akun aina loppuun nopeammin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe