Mikä on oikea lataustapa? Pitääkö laite olla aina latauksessa vaiko vain sen jälkeen kun se vilkuttaa latauksen tarvetta?
Joskus 80-luvulla pidin aina latauksessa ja vehje meni sököksi aika pian, ei enää ottanut latausta vastaan.
Onko nykyiset laitteet parempia siinä suhteessa ja kuinka niitä pitää ladata? Onko partakoneille sama ohje?
Sähköhammasharjan lataus
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea lataustapa on sellainen, että se tehdään oikealla tavalla.
- Anonyymi
Minulla on kaksi enkä pidä jatkuvasti varauksessa.
Eli käytän yhtä kerrallaan ja toinen on varalla täyteenladattuna. Kun hyytyy, otan toisen käyttöön. Laitan tyhjentyneen syrjään odottamaan lataamista ja lataan muutaman päivän päästä niin että on valmiina sopivasti kunnes tarvitaan.
En tiedä, onko oikea tapa mutta varmasti parempi kuin pitää jatkuvasti latauksessa.
Kameraankin minulla on useampi kuin yksi akku. On kolme akkua, niin ei tarvitse varata ennen reissuun lähtöä varalta. Kun käytössä ollut tyhjenee, otan seuraavan vuorossa olevan käyttöön. Akuissa on numerot 1-3. - Anonyymi
Joskus aikoinaan pidin laturin jatkuvasti töpselissä kiinni. Ei ainakaan se värkki kovinkaan kauaa kestänyt kun ei enää ottanut vastaan latausta. En tiedä onko vehkeet siitä parantuneet vai ei. Nykyään lataan vasta sitten kun merkkivalo alkaa vilkkua.
- Anonyymi
Lukekaa Tekniikan Maailman testit. Oli joskus takavuosina jossain numerossa.
- Anonyymi
Vihoviimeisin homma on pitää jatkuvassa latauksessa, oli värkki mikä hyvänsä. Se kuluttaa akun aina loppuun nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078